Sentrum Legesenter

Torget 4 1707 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter

Den beste legen jeg noen gang har hatt.

Lege: René Schwartz Skrevet

En lege som virkelig tar en på alvor og ikke gir opp. Kan være litt ventetid noen ganger men det går ikke ut over ens egen tid, en blir virkelig godt ivaretatt. Og jentene på kontoret er bare herlige de også, mye humor og latter noe jeg synes er viktig.

bedre lege får man ikke, alltid hyggelig og lyttende

Lege: René Schwartz Skrevet

hyggelig lege , og jentene på kontoret er helt topp hyggelige alle sammen

God lege, dårlig kontor

Lege: René Schwartz Skrevet

Legen er god, hyggelig, hjelpsom, interessert og effektiv. Men legesenteret fungerer ikke. Ikke bare kan det ta lang tid å få time, men jeg har opplevd at de ringer og utsetter timen jeg har fått, og også at det er stengt ved oppmøte!

Kunnskapsrik, tillitsvekkende og flott lege

Lege: René Schwartz Skrevet

Jeg hadde ham som lege i 4 år før jeg flyttet tilbake til Oslo. For meg fremstod han som en grundig og kunnskapsrik lege. Han insisterte på å stille gamle diagnoser selv og sendte meg hit og dit på undersøkelser. Og det er det beste han kunne ha gjort da en av mine diagnoser viste seg å være helt feil. Jeg følte at vi hadde god kontakt og at han ufarliggjorde ting jeg var unødvendig redd for. Han var en fantastisk støtte da jeg utviklet den ene ekstreme allergien etter den andre og han har fått meg til å le da alt så mørkt ut. Han er grundig, respektfull og han kjemper for sine pasienter. Jeg har hele tiden følt meg trygg hos hham og tatt på alvor. Men ventetiden kan være lang og jeg har opplevd legesekretærene som sure og lite hyggelige.

Veldig fornøyd.

Lege: René Schwartz Skrevet

Dyktig lege som vi har hatt i 6 år nå. Jeg er kronisk syk. Og har hatt ulike plager. Er han usikker på noe så sjekker han det opp, og eventuelt henviser videre. Ser flere klager på ventetid i venterommet. Ja, nettopp fordi han tar seg tid til å lytte til pasienten, og er grundig i sine undersøkelser. Har jeg vært der med ungene så snakker han til de, og ikke over hodet på de. Det er også et pluss etter hva vi har erfart tidligere.