Sentrum Legesenter

Torget 4 1707 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter

MYE SURR OG DÅRLIG DIALOG

Lege: Lars Degerdal Skrevet

Han har lite tid/interesse til å høre på pasienten. Lite løsningsorientert.
Dårlig organisert. Mye unødig venting. Fått feil faktura, med påfølgende sur lege etter purring på tilbakebetaling flere uker senere. Fått faktura enda når man gir beskjed om frikort.
Nekter å skrive legeerklæring på 23 år gammel diagnose, noe som ikke var problem for 4 andre leger i de foregående 21 år.

Dyktig lege

Lege: René Schwartz Skrevet

Har gått til denne legen over flere år og er meget godt fornøyd. Han er grundig, stiller gode spørsmål og tar pasienten på alvor. Føler meg alltid godt ivaretatt hos denne legen.

Meget dyktig, og engasjert lege

Lege: Lars Degerdal Skrevet

Hos Lars Degerdal blir mann tatt på alvor, og han gjør alt for å hjelpe. Han er en meget god lytter, og viser empati med deg som pasient. Han skriver henvisninger som går gjennom det trange nåløyet hos spesialister. Takket være han har jeg endelig fått operasjoner for kroniske lidelser og smerter jeg har hatt i over 30 år. Ingen andre ville lytte til meg, men det gjorde Lars etter første time hos han. Dette er den beste legen jeg har hatt, og kan virkelig anbefales! Personalet på legekontoret er også utrolig hjelpsomme, blide og koselige.

Elendig lege

Lege: René Schwartz Skrevet

Jeg er nyretransplantert og sliter med masse plager. Han hjelper deg aldri med noe som helst. Sier bare at du ikke kan få hjelp til det ene og det andre. Dårlig lege og har alltid dårlig tid. Du må vente minst en time noen ganger og når du kommer inn så har han lite tid for deg. Lytter ikke til deg og forstår ikke dine problemer. Dårlig fastlege. Anbefales ikke.

Hyggelig og flink lege

Lege: René Schwartz Skrevet

En hyggelig og dyktig lege som bryr seg og ønsker det beste for sine pasienter. Noen ganger lang ventetid men det er fordi han bruker tiden på pasienter som trenger det. Veldig fornøyd og hatt Rene som lege i mange år.