Tannlege Evjensvold & Rydnert

Telefonnummer22 46 26 6522 46 26 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bogstadveien 31 B 0366 Oslo
Tannlege Evjensvold & Rydnert holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlege Evjensvold & Rydnert

Beste tannlegen i Oslo

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Effektiv, profesjonell, o veldig vennlig. Jeg er veldig glad med hans jobb ved Igman Aligner.
100% Tilrådelig.

Effektiv og hyggelig tannlege i moderne lokaler

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Joakim er veldig hyggelig, effektiv og nøye. Han forklarer hva som foregår, og han sørger for å gjøre det så behagelig som mulig. I tillegg holder han til i moderne og nyoppussede lokaler som gir et godt førsteinntrykk. Absolutt en anbefalt tannlege!

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Beste tannlegen jeg har gått til. Han er helt oppdatert på de nyeste teknikkene, og selv om jeg måtte ha omfattende tannbehandling var det ingen smerter. Tennene mine hadde fått så pass store skader at de måtte bygges opp igjen. Dette krever mye frihåndsarbeid som man må ha evner til i tillegg til teknisk kunnskap. Resultatet var bedre enn jeg trodde håpe på. Rydnert beveger seg et sted mellom tannlegemessig håndtverk og kunstner. Imponert.

Super tannlege

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Veldig hyggelig tannlegekontor! Alle de ansatte er utrolig hyggelige og flinke. Jeg har vært pasient hos Joakim i 3 år og er meget fornøyd. Har lenge vurdert at få rettet opp fortennene mine, og har akkurat startet en behandling med Invisalign. Veldig tilfreds inntil videre:)

Meget tilfreds

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Behagelig atmosfære på klinkken. Fremstår veldig nøye, og forklarende i hva han gjør. Min nye tannlege i Oslo.