Tannlege Evjensvold & Rydnert

Bogstadveien 31B 0366 Oslo
Tannlege Evjensvold & Rydnert holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlege Evjensvold & Rydnert

Dyktig, nøye og hyggelig tannlege

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Jeg har gått til Joakim i litt over et år i forbindelse med Invisalign-regulering og er enormt fornøyd med både behandlingen og resultatet! Joakim er en meget kompetent tannlege som åpenbart er interessert i faget. Jeg har fått tett oppfølging hele veien og følt meg veldig trygg på Joakim sine vurderinger og råd underveis. Vil absolutt anbefale Joakim videre!

Ønsker samtidig å slå et slag for Invisalign-regulering som jeg nå er ferdig med. Resultatet av denne behandlingen hos Tannlege Rydnert & Evjensvold har blitt over all forventning og langt bedre enn jeg trodde det var mulig å få, hvert fall uten å sette klosser på tennene. Vil virkelig anbefale denne metoden for tannregulering til alle som vurdere å få gjort store eller små korrigeringer på tennene!

Dyktig og svært hyggelig tannlege :)

Tannlege: Trine Evjensvold Skrevet

Utrolig fornøyd pasient her!

Jeg begynte min Invisalign-reise hos Trine, før hun gikk ut i mammapermisjon, og var utrolig fornøyd med hennes ekspertise og oppfølging! Trine er dyktig, nøye og du kjenner at hun er genuint interessert i faget og i resultatet ditt. Vil anbefale henne på det sterkeste!

Dyktig, grundig og tillitsvekkende

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Joakim er veldig grundig, trygg og flink til å forklare og konsultere under behandlingen. Han er en veldig rolig og behagelig person, og er veldig opptatt av at pasienten ikke skal føle ubehag.

Jeg gikk først til Joakim pga akuttbehov i november (sprekt tann), og var så fornøyd at jeg valgte å gå tilbake for rutinemessig kontroll i januar. Fikk den grundigste kontrollen jeg har opplevd hos tannlege, og følte hele tiden at jeg var i de beste hender.

Joakim er særdeles dyktig, jeg har utelukkende positive ting å si om måten han oppfører seg på og hans faglige kompetanse. Anbefales absolutt.

Beste tannlegen i Oslo

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Effektiv, profesjonell, o veldig vennlig. Jeg er veldig glad med hans jobb ved Igman Aligner.
100% Tilrådelig.

Effektiv og hyggelig tannlege i moderne lokaler

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Joakim er veldig hyggelig, effektiv og nøye. Han forklarer hva som foregår, og han sørger for å gjøre det så behagelig som mulig. I tillegg holder han til i moderne og nyoppussede lokaler som gir et godt førsteinntrykk. Absolutt en anbefalt tannlege!