Tannlege Evjensvold & Rydnert

Bogstadveien 31B 0366 Oslo
Tannlege Evjensvold & Rydnert holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlege Evjensvold & Rydnert

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Beste tannlegen jeg har gått til. Han er helt oppdatert på de nyeste teknikkene, og selv om jeg måtte ha omfattende tannbehandling var det ingen smerter. Tennene mine hadde fått så pass store skader at de måtte bygges opp igjen. Dette krever mye frihåndsarbeid som man må ha evner til i tillegg til teknisk kunnskap. Resultatet var bedre enn jeg trodde håpe på. Rydnert beveger seg et sted mellom tannlegemessig håndtverk og kunstner. Imponert.

Super tannlege

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Veldig hyggelig tannlegekontor! Alle de ansatte er utrolig hyggelige og flinke. Jeg har vært pasient hos Joakim i 3 år og er meget fornøyd. Har lenge vurdert at få rettet opp fortennene mine, og har akkurat startet en behandling med Invisalign. Veldig tilfreds inntil videre:)

Utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Jeg har hatt tann problemer i mange år, med mange tannlege besøk i norge og utlandet og Joakim er det beste jeg har vært bort i.

Ikke er han faglig dyktig, men også sympatisk, rolig og informerende. Har også aldri opplevde noen som kan setter sprøyte og man føler nesten ingenting. Han er også perfeksjonist når det gjelder bro og utseende. Er nesten redd å skriver om han fordi det er alltid lett å få timer.

Effektivt og bra

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Jeg hadde hull og en masse tannsten. Fikk disse fikset, pluss gode tips på hvordan man skulle forebygge dette.. God forklaring på hvorfor og hvordan det oppsto, samt simpel triks, som man kanskje ikke tenkte på i forveien. Følte meg temmelig trygg i hans hender.

Perfekt, rolig og flink tannlege

Tannlege: Joakim Axel Gustaf Rydnert Skrevet

Joakim Rydnert kan jeg anbefale på det sterkeste. Meget kompetent, flink med mennesker og en hyggelig servicevennlig tannlege. Kan ikke be om mer!