Unni Rømo Dullum

Autorisasjon (1994)

Tannlegene Dullum AS Telefonnummer74 82 49 0074 82 49 ...
Kjøpmannsgt 28 7500 Stjørdal
Unni Rømo Dullum er tannlege i Stjørdal

Siste vurderinger av Unni Rømo Dullum

Veldig gode tannleger

Klinikk: Tannlegene Dullum AS Skrevet

Er veldig fornøyd med tannlegene Dullum. Det er Unni jeg går til, men har også vært til Arne en gang.
Jeg har tannlege skrekk, men du verden så bra det går når jeg er der.
Trenger ikke å bedøve før behandlingen heller, enda jeg ikke slapper helt av i tannlegestolen.
Det går bedre og bedre for hvert besøk nå, så tannlege skrekken skal snart bort.
Anbefaler tannlegene Dullum i Stjørdal sentrum til alle med tannlegeskrekk og til dere som ikke har det også.

Fantastisk!

Klinikk: Tannlegene Dullum AS Skrevet

Har i alle år hatt tannlegeskrekk. Da jeg kom til Dullum med veldige smerter i flere dager hadde jeg ikke vært hos tannlegen på flere år pga tannlegeskrekken. Hun var helt fantastisk, forklarte hver minste ting som skjedde og spurte hele tiden hvordan jeg hadde det. Hun har kurert tannlegeskrekken min! Har også vært hos Arne noen ganger, like fantastisk han som Unni! Anbefales virkelig

Den beste tannlegen

Klinikk: Tannlegene Dullum AS Skrevet

Rolig, hyggelig og behagelig person. Flink i sitt arbeid. Grei i pris. Alltid smilende og flink med sine pasienter. Flott dame og tannlege.

Har gått til henne siden hun ble ferdig tannlege

Klinikk: Tannlegene Dullum AS Skrevet

Dyktig og behagelig tannlege som gjør tingene sine på en grei måte. Hun er "netthendt" så ubehaget blir minst mulig. Anbefales!