Lilletorget legekontor (Sarpsborg)

Roald Amundsensgate 17 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Lilletorget legekontor (Sarpsborg)

Kunskapsrik, nytänkande & trygg

Lege: Øyvind Larseng Skrevet

Jag har verkligen känt mig trygg under Larsengs vård. Med sammansatta kroniska diagnoser behövs en lege som SER helheten, det gör han!! Jag har følt han har lyssnat på mig & mina hälsomässiga upplevelser.
Kommunikationen är rak & tydlig med ett folkligt språk.

För mig den perfekta fastlege

Dyktig og reflektert.

Lege: Øyvind Larseng Skrevet

Har brukt Larseng i flere år og er superfornøyd, han har alltid lyttet til Problemstillingen min og fulgt opp deretter. Larseng er nøye og ting skjer.

Har han ikke slutta da?

Lege: Øyvind Larseng Skrevet

På siste et og et halvt året har det vært bare vikarer hær. Og da jeg snakka med de i resepsjonen forsto jeg det som han hadde slutta. Merkelig at det da står åpent som valg av fastlege...

Bra lege

Lege: Øyvind Larseng Skrevet

Har hatt Larseng som lege siden han begynte på sydsiden legesenter. Ved første møtet så undersøkte han meg veldig grundig og jeg fikk en følelse om at han brydde seg om meg som pasient. I ettertid så mener jeg han har vært en veldig grundig og fin lege, som har hørt på hva jeg har sagt også. Det er tross alt jeg som kjenner på kroppen hvilke ubehag jeg har. Syntes han er en veldig behagelig lege. Håper å kunne ha ham i mange år fremover..

Rolig og grundig

Lege: Kjell Buvarp Dyrop Skrevet

Har han som fastlege til meg og alle mine 3 barn. Han har et svært «behagelig vesen» og er rolig og betryggende i alle situasjoner. Nå har jeg gått til han i ulike situasjoner, og han er like rolig i akutt situasjoner som han er ellers. Han er grundig og henviser raskt videre dersom det er behov for det. Er svært takknemlig for å ha han som fastlege 😊