Lilletorget legekontor (Sarpsborg)

Roald Amundsensgate 17 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Lilletorget legekontor (Sarpsborg)

Ble sett - ble hørt!

Lege: Kjell Buvarp Dyrop Skrevet

Dr. Dyrop har virkelig vært der for meg gjennom angst, depresjon og ulike fysiske plager de siste 4 årene. Ikke lang ventetid og jeg har alltid blitt møtt med forståelse. Anbefaler han til alle som gruer seg til legebesøk generelt eller er redd for å ikke bli hørt. Er det en ting jeg har lært etter å ha vært pasient hos han, så er det at ingen spørsmål er dumme og ingen plager er for små til å tas opp :)

Flytter jeg tilbake til Sarpsborg, skal jeg definitivt bytte tilbake til han som min fastlege!

Trygged lege

Lege: Kjell Buvarp Dyrop Skrevet

Flink snill lege, hører godt på meg med, og klar å hjelpe over mine behov.
Han har mange alternativ og tips som kan vise med.
Takk kjell

utrygt

Lege: Stine Hermansen Skrevet

Ting blir stadig glemt. Glemmer å sende resepter/henvisninger, og gjør ikke ting hun sier hun skal. Skylder på glipp i systemet ofte. Å si i fra, snur de det rundt til at det er du som har gjort noe galt. Skaper en utrygghet der en er usikker på om ting blir gjort.

Kjempe fornøyd :D

Lege: Øyvind Larseng Skrevet

Lenge har jeg gått fra lege til lege etter en flink og engasjert og ikke minst tillitsfull lege, etter jeg mistet første legen jeg hadde grunnet sykdom, var det ikke lett å finne en lege som var like flink som han. De legene jeg har vært hos har blandt annet ikke vist interesse, siste legen jeg hadde før Larseng gadd ikke en gang undersøke skaden i anklen jeg fikk etter jeg ramlet. Da jeg bytta til Larseng undersøkte han anklen med en gang og hjelp meg som en ordentlig lege skal gjøre. Hyggelig og snill og lett å snakke med og ikke minst lytter!:)

Dyktig lege!

Lege: Stine Hermansen Skrevet

Stine er en dyktig lege som vet å ta vare på pasienten sin. Hun er en god lytter, har masse empati og gir gode råd og behandling. Jeg er utrolig glad for å ha fått henne som lege og mener ventetiden er verdt det!