Midtbyen Legesenter Kongsvinger

Telefonnummer62 88 80 2062 88 80 ...
Brugata 24 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Midtbyen Legesenter Kongsvinger

Vil ikke anbefale denne legen!

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Vært hos denne legen 2-3 ganger med min lille sønn. Synes vi får veldig lite hjelp, undersøker veldig lite i forhold til hva vi kommer inn for, føler ikke at han har tilstrekkelige kunnskaper. Lite tilfredsstillende å dra derfra med en følelse av at jeg ikke kan stole på at han har undersøkt grundig nok til å finne ut hva som er i veien, spesielt når det gjelder et lite barn. Har nå byttet fastlege, siden jeg føler at det har vært lite eller ingen hjelp å oppsøke denne legen!

Overfladisk

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Ikke troverdig. Bare smiler og smiler men det skjer ingenting. Må følge med og oppdatere seg selv. Stresset og usikker.

Verste lege

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Ikke villig til å lytte, behandler en respektløst, tror ikke på spesialistuttalser - kan alt best selv. Uff!!!

Både og..

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med at han har tatt meg på alvor, men han er distré og man må minne han på ting. Har hatt langtidssykemelding pga ryggen og der har han vært veldig bra med oppfølging og forståelse. Han tar seg god tid når man er der.

Veldig fornøyd!

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

Har kun vært hos denne legen en enkelt gang siden jeg byttet, men er veldig fornøyd.
Fikk akuttime en dag i fellesferien for min baby på 4 mnd. og legen tok seg god tid til oss. Fikk meg (mammaen) til å føle meg avslappet (type: dette problemet har jeg selv hatt med ett av mine barn, ikke vær bekymret) samtidig som hun var grundig og effektiv. Tok alle nødvendige tester "for sikkerhets skyld". Var litt forsinkelser men hun stresset oss ikke og besvarte alle spørsmål jeg hadde.