Midtbyen Legesenter, Kongsvinger DA

Telefonnummer62 88 80 2062 88 80 ...
Brugata 24 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av Midtbyen Legesenter, Kongsvinger DA

Hyggelig og dyktig lege

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Dette er en uten tvil en hyggelig og flink lege. I tillegg til at han stråler ut positiv energi så er han meget dyktig og kan ute tvil sitt fag. Videre er også servicen veldig bra da du får time på dagen. Derfor vil jeg absolutt anbefale Sayar som fastlege!

Veldig flink

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

Hun er meget flink faglig, tar seg god tid til å høre på deg forklare. Det er enkelt å kommunisere med henne og hun viser en forståelse for mine problemer. Jeg har hatt denne legen i flere år og hun er veldig erfaren. Jeg kan ikke tenke meg en bedre fastlege!

Trygg.

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Har hatt ham som fastlege siden 2006. Har alltid blitt tatt på alvor.
Var fantastisk under alle år min kone var syk. Alltid god tid, godt humør. Du må nok beregne at du ikke kommer inn til riktig klokkeslett, fordi han lytter til deg.

Dyktig og ærlig!

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

Jeg opplever Iris som dyktig, og ikke minst imøtekommende ovenfor hva jeg som pasient har å si rundt egen tilstand. Som lege synes jeg hun skaper en trygg atmosfære, og ikke minst - hun later ikke som hun kan verken mer eller mindre som allmennpraktiserende lege. Etter å ha vært hos mer enn to håndfuller fagpersonell som alle er skråsikre i sin sak, så er hun ærlig og skriver henvisninger til spesialister slik at jeg kan få bukt med mine problemer. Ja, hun prater mye, ja hun kan oppleves som noe distrè - men jeg synes hennes måte å snakke om seg og sitt på er en måte å normalisere ulike situasjoner, og ikke minst så synes jeg personlig det viser tegn på medmenneskelighet.

"Jeg skjønner du sliter, men jeg har selv opplevd noe av det samme/har erfaring med dette gjennom andre - det går bra/det kan løses slik og sånn". Jeg synes ho har en fin måte å være menneske OG lege i det som kan være vanskelig.

Mannen hennes derimot burde vurdere et annet yrke hvor det ikke er snakk om menneskelig relasjoner. Han blander seg i ting han ikke skal blande seg i. Han er ikke min fastlege, og skal derfor ta alle henvendelser fra meg til Iris når jeg ber om dette, uten å stille masse spørsmål.

Anbefales ikke!

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

Første møte med denne fastlegen var helt vanvittig merkelig. Hadde time hos henne kl 1330. Ventet over en time, da pasienten før oss var ferdig - gikk legen!! Hun ble observert kjørende bort fra legesenteret. Ingen info til ventende pasienter. All tillit til denne legen er brutt.