Midtbyen Legesenter Kongsvinger DA

Telefonnummer62 88 80 2062 88 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brugata 24 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av Midtbyen Legesenter Kongsvinger DA

Ufin og kald

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Gikk på beroligende medisiner for en stund tilbake grunnet sterk angst. Fastlegen min reiste på ferie (noe jeg ikke var klar over) og jeg trengte ny resept. Kontaktet Masoud Sayar, men han "ville ikke" skrive ut resept til meg da han ikke kjente meg og sa at det burde jeg ha ordna før fastlegen reiste på ferie. Han ville bare hjelpe de med hjerteproblemer. Han forstår tydeligvis ikke hvor vondt det er å ha psykiske lidelser.

Tar deg på alvor

Lege: Masoud Sayar Skrevet

En mann med godt humør. Lytter til hva du har å si, og er ikke redd for å hente inn spesialkompetanse. Er service minded.

Verden beste lege!

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Dr. Sayar har vært min fastlege i snart 4 måneder. Utrolig dyktig og pålitelig lege som bryr seg. Han møter pasientene med smil og godt humør.

Verste legen!

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

Kom aldri til ordet i samtalen. Henne er i sin egen verden og er totalt håpløs. Problemet er at når det virkelig gjelder så svikter henne totalt. Anbefales ikke!

Flink leg

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

Iris var kjempe flink og hyggelig. Litt lang ventetid på time, men assistenten burde de bytte ut! Snakket med hun fler ganger på tlf, frekk og lite imøtekommende. Det samme gjelder når man møter hun i «resepsjonen»..