Midtbyen Legesenter Kongsvinger

Telefonnummer62 88 80 2062 88 80 ...
Brugata 24 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Midtbyen Legesenter Kongsvinger

Veldig skeptisk

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

Jeg har hatt henne lang tid, men nå nekter de å utlevere min journal etter et besøk hvor jeg følte hun var direkte slem og nebbete. Nekter er kanskje feil ord? De trenerer min henvendelse.

Verste legen!

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Han ler av meg, også ledd av min samboer. I flere tilfeller har han nektet å undersøke meg enda jeg lå med lammelser og fæle anfall! Styr unna han! Han er virkelig ikke til å
Anbefale!

Kjempeengasjert

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

Har aldri hatt en så engasjert lege som henne. Hun stiller opp 200 prosent. Meget engasjert og helt enestående som hun har hjulpet meg. Hun er veldig dyktig i sitt fag og ser takk og pris hele menneske. Anbefaler henne på det sterkeste!

Useriøs

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

Som ny i byen valgte jeg helt tilfeldig dette legesenteret, men det var ikke så lurt:

1- De behandler ikke forespørsler på pasiensky særlig raskt.

2- Jeg hadde en time der, men ble møtt av stengt dør. De hadde skrevet en lapp om at de var på kurs hele dagen og at et annet legekontor fungerte som vikarer. Det andre legekontoret tok ikke imot meg og i ettertid benekter helsesekretæren på midtbyen at dette hadde hendt.

3- Jeg fikk ny time, men valgte å avbestille denne. Fikk likevel regning for å ikke ha møtt til time.

4- Det måtte mange henvendelser til for å få journalen ut derfra igjen og når jeg endelig fikk den utlevert ved personlig oppmøte krevde de 80kr for jobben.

5- Du kan forsøke å få tak i dem på telefon i flere dager i strekk uten å få svar. Når man konfronterer helsesekretæren med dette er hun frekk og klager på stor arbeidsmengde og ber deg bruke pasientsky.

Veldig kunnskapsrik og hyggelig lege

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Har brukt Dr.Sayar med forskjellige problemstillinger. Han er en meget dyktig lege kunnskapsrik, flink å operere og kan ultralyd hjelper deg med god skjønn! Han har diagnostisert tilstander som ikke vært diagnostisert før hos andre leger og er lett å kommunisere med. Du får time på dagen, Han er pliktoppfyllende og veldig human. Kan på det beste anbefale ham som lege.