Midtbyen Legesenter Kongsvinger

Telefonnummer62 88 80 2062 88 80 ...
Brugata 24 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Midtbyen Legesenter Kongsvinger

Gode erfaringer

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Ser at mange av dere ikke er fornøyd, og jeg skjønner deres reaksjon. Men etter å ha testet en god del leger, så hjalp han meg! Undersøkte, tok meg på alvor og ikke minst var der i en hel time overtid, etter stengetid til og med! Og dette fordi han hjalp meg ut og sjekket meg.

Dere misforstår han, han er veldig snill og dyktig lege. Sender alle mine anbefalinger!

Merkelig ordning!

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

Egentlig var Iris min fastlege. Problemet er at hun jobber halve dager - og det gjerne er 20+ dager venteliste. Dette blir alt for lenge for fastlege.

Hun er dyktig, snill og lytter godt - problemet er som sagt at hun aldri har tid.
På legesidene står det at hun ikke deler liste med sin mann - Sayar - men i virkeligheten er det faktisk han man får når man bestiller time, siden det aldri er ledig hos henne.

Jeg har også møtt fler ganger en utrolig frekk assistent som tar telefonen når man ringer etter time. Etter sist, når jeg forklarte at jeg ville til min fastlege - og ikke Sayar, fikk jeg beskjed om å "take it or leave it" . Slik behandler man ikke folk...

Værste legen!

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Hadde egentlig hans kone, men fikk aldri time hos henne. Vært hos han med min sønn og har alltid måtte forklart hva han skal gjøre for å feks sjekke feber og slikt. Tar alt for lett på ting Og ler AV deg!!!! Glad jeg byttet lege og blir tatt mer seriøst..

Beste legen i Kongsvinger

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Dr. Sayar er en profesjonell og utrolig dyktig lege. At han smiler og "ler", er en del av hans personlighet noe som mange her tydeligvis misforstår. Han ler selfølgelig ikke av deg. Jeg vil mye heller ha en blid lege som Dr. Sayar enn en sur gammel gubbe.

Helt overmiddels

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Han er meget flink under svangerskap og med barn. Men han ler ofte når jeg forteller om plager osv. Mulig det kan være fordi han ikke helt forstår hva jeg sier. Han er ikke så veldig god i norsk men helt ok.. Rask time og generelt lite venting. Kommenterer ofte utseende mitt, da han har sett meg mye i svangerskapet så kjenner han meg godt igjen.