Labyrinten Legesenter

Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Labyrinten Legesenter

Fantastisk lege og medmenneske!

Lege: Muhammad Anas Malik Skrevet

Dr. Malik møter deg som medmenneske og fagperson på en måte som inngir absolutt trygghet. Han besitter alle de egenskaper en god fastlege bør ha; han ser deg, lytter og inviterer derigjennom til en god og nødvendig dialog med sin pasient. På denne måten får han, i samarbeide med pasienten, god oversikt over relevant behandlingsbehov, såvel psykisk som somatisk - Han er den mest medmenneskelige og empatiske lege jeg gjennom et langt liv har truffet! Håper vi får beholde ham her i Elverum i mange, mange år.
Fra takknemlig pasient.

Styr unna

Lege: Bjørn Roger Ness Skrevet

Aldri møtt en lege som er mer opptatt av seg selv. Jeg som pasient kommer knapt til ordet med mine plager. Må bare bytte til en annen lege.

Anbefales ikke!

Lege: Bjørn Roger Ness Skrevet

Kom inn etter å ha flyttet i god tro om at denne fastlegen var ok, men det var han absolutt ikke. Å høre på en monolog om covid-19 og får slengt i trynet at man er ikke fullvaksinert fordi man kun har 2 doser av covid-vaksinen, og at her måtte man ha 3 doser. Og en heeeel andre ting som ikke hadde NOE med konsultasjonen å gjøre. Nektet også å se på problemet eller høre hva jeg hadde å si før han hadde fått alt av papirer. Og mente også at en tidligere lege jeg har vært hos hadde feil, og at det dem sa var bare tull, vås og fantasier.

Anbefaler jeg denne legen? Absolutt ikke.

Jeg bytter fastlege, for dette er ikke holdbart. Merkes at han har mangel på respekt for pasientene sine.

Ikke spesielt fornøyd

Lege: Bjørn Roger Ness Skrevet

Jeg er ikke spesielt fornøyd med Dr. Ness sin måte å snakke med pasientene på. Han er mer opptatt av å fortelle om seg selv og hva han har gjort tidligere i legeyrket og hvem han har jobbet med. Bruker mest tid på dette gjennom konsultasjonen.
Diagnosene han setter virker også så som så, noe som ikke skaper troverdighet.
Jeg kommer til å bytte fastlege så fort jeg har mulighet.

Tygg og kunnskap, veldig hyggelig.

Lege: Bjørn Roger Ness Skrevet

Han er veldig flink og hyggelig.
Han hører pasienter og tålmodighet.
Jeg er veldig fornøyd med Han, jeg er tillit til ham.