Regine Gro Leidal

Regine Gro Leidal er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Regine Gro Leidal

"Simly the best"

Klinikk: Vøyenenga Tannlegekontor AS Skrevet

Overskriften taler for seg selv...…
Trodde aldri jeg skulle komme i nærheten av å glede meg til neste tannlegetime, men det er tilfelle når du har Regine som fast tannlege. Spesielt om du har vært flink til å benytte tanntråd.

Den beste

Klinikk: Regine Leidal Skrevet

Regine Leidal har klart å fjerne min dyptfølte tannlegeskrekk. Utrolig! Hun bryr seg om pasientene og ser hele mennesket. Forklarer alt hun gjør, er lett på hånden og svært dyktig. Anbefales på det sterkeste!!

Meget dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Vøyenenga Tannlegekontor AS Skrevet

Regine har vært min faste tannlege i mange år nå.

Hun er alltid blid og imøtekommende. Jeg har alltid følt meg i "trygge hender" hos henne og hun forteller alltid hva hun gjør og skal gjøre. Slet litt med tannlegeskrekk etter noen uheldige episoder i barneårene, men takket være Regine er dette nå et tilbakelagt stadium ;-) Så hvis det er noen som sliter med det samme er Regine absolutt å anbefale.

Selv om hun alltid er blid og hyggelig er hun ikke fremmed for å komme med en formanende pekefinger når det er nødvendig ;-)

PS! Har de siste gangene gått til noen av de andre som jobber ved klinikken siden Regine har hatt permisjon. Er meget godt fornøyd med disse også.

Veldig god tannlege

Klinikk: Vøyenenga Tannlegekontor AS Skrevet

Regine Leidal er min tannlege. Hun er veldig flink, god kommunikator! Hun snakker meg igjennom hva hun gjør, da føler jeg at jeg er i trygge hender. Regine lytter også til mine ønsker og er imøtekommende med behandlingen hvor dette er mulig.