Vøyenenga Tannlegekontor AS

Vøyenenga Tannlegekontor AS holder til i Bærum

Siste vurderinger av Vøyenenga Tannlegekontor AS

Kunnskapsrik, dyktig, skaper trygghet

Tannlege: Eli Kristin Husa Skrevet

Eli Kristin Husa er en meget dyktig yrkeskvinne. En god tannlege må i tillegg til faglig dyktighet ha god sosial kompetanse for at pasienter som engster seg for tannlegebesøket skal kunne føle seg vel gjennom behandlingen.

Eli Kristin er trygg, rolig og stødig, forklarer trinn for trinn hva som skjer. Familien vår har brukt henne i mange år og vil fortsette å bruke henne lenge ennå. Anbefales!

Veldig god opplevelse

Tannlege: Eli Kristin Husa Skrevet

Veldig god til beskrive nøye hva som er bra og dårlig. Veldig profesjonell og lett å prate med. Drar definitivt tilbake hit!

Eli Kristin Husa har alltid vært flink, imøtekommende.

Tannlege: Eli Kristin Husa Skrevet

Eli Kristin Husa fremsår som profesjonell, kunskapsrik og hyggelig. Bryr seg, oppfordrer til å gjøre endringer, og flink til å forklare hva hun gjør og hvorfor.
Så langt den beste tannlegen jeg har vært bort i.

Meget dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Regine Gro Leidal Skrevet

Regine har vært min faste tannlege i mange år nå.

Hun er alltid blid og imøtekommende. Jeg har alltid følt meg i "trygge hender" hos henne og hun forteller alltid hva hun gjør og skal gjøre. Slet litt med tannlegeskrekk etter noen uheldige episoder i barneårene, men takket være Regine er dette nå et tilbakelagt stadium ;-) Så hvis det er noen som sliter med det samme er Regine absolutt å anbefale.

Selv om hun alltid er blid og hyggelig er hun ikke fremmed for å komme med en formanende pekefinger når det er nødvendig ;-)

PS! Har de siste gangene gått til noen av de andre som jobber ved klinikken siden Regine har hatt permisjon. Er meget godt fornøyd med disse også.

Veldig god tannlege

Tannlege: Regine Gro Leidal Skrevet

Regine Leidal er min tannlege. Hun er veldig flink, god kommunikator! Hun snakker meg igjennom hva hun gjør, da føler jeg at jeg er i trygge hender. Regine lytter også til mine ønsker og er imøtekommende med behandlingen hvor dette er mulig.