Nanna Ose

Nanna Ose er tannlege i Ullensaker og Oslo

Siste vurderinger av Nanna Ose

En veldig god lege

Klinikk: Nanna Ose Skrevet

Behandlet kronisk avansert periodontitt, gingivitt, kompleks tannstein. En fantastisk spesialist, den beste av alle gjorde det. Hun installerte også en krone på implantatet, og alt gikk bra. Jeg er henne veldig takknemlig.

God tannlege

Klinikk: Tveita Tannhelseklinikk Skrevet

Jeg opplever henne som flink, grundig og faglig solid. I tillegg er hun skånsom, og veldig hyggelig. Anbefaler henne gjerne til andre.

Jeg får litt "kjeft" for ikke å være nøye nok med tanntråden, men den kjeften er nok temmelig berettiget..,

God fornøyd

Klinikk: Tveita Tannhelseklinikk Skrevet

Jeg synes Nanna er kjempe flink, jeg har tannkjøtt sykdommen Periodontitt og hun har hjulpet meg og holde dette i sjakk. Kunne ikke vært mer fornøyd med tannlegen min. Hun passer på at jeg har det bra og er blid og hyggelig. Jeg har nå vært der 5 ganger på 3 md og har ingen klager.

Styr unna denne

Klinikk: Tveita Tannhelseklinikk Skrevet

Hei, jeg har heller ikke så mye godt å si om denne tannlegen.
Jeg var hos henne 28 mars grunnet smerte i en seksårsjeksel.
Hun fant ikke noe, men hvis smertene fortsatte, så kunne jeg komme tilbake.
Og smertene fortsatte, men hun hadde ikke ny ledig time før langt ut i mai.
Så jeg kontaktet en tannlege i nabobygget hvor jeg kunne få time mye raskere.
De sa de kunne tenke seg røntgenbildene hun tok 28 mars.
Jeg henvendte meg til henne for å få disse bildene, men de fikk jeg ikke.
Jeg stusset også på undersøkelsen jeg hadde 28 mars.
Hun var veldig rask med både å se på bildene, undersøke tennene mine og fjerne tannsten.
Har ikke opplevd andre tannleger slik.
Så folkens- styr unna denne tannlegen.

Mitt første besøk her

Klinikk: Tveita Tannhelseklinikk Skrevet

Jeg har hatt 1 besøk hos denne tannklinikken. Jeg har altså bare opplevd 1 av tannlegene, men opplevde da følgende:

Jeg trengte å fikse en tann som hadde gått istykker mens jeg tygde tyggegummi. Jeg har diagnose på en tannsykdom som heter Amelogenesis Imperfecta.
+ Borring og plombering av tannen var det ingenting å si på.
- Tannlegen nektet derimot å tro på at jeg kunne ha noen sykdom. Jeg ga henne papirer fra den diagnoserende tannlegen, og hun nektet å ta dette til grunn. Hun sa hun ikke trodde på diagnoser som var foretatt av andre tannleger, kun med unntak av tannlegehøyskolen.
- Hun var ikke interessert i å se på røngtenbilder fra den diagnoserende tannlegen, som det stod i papirene at hun kunne få tilsendt. Ikke tok hun røngten selv heller. Idet hele tatt så nektet hun å idet hele tatt undersøke ting selv, samtidig som hun avslo andres undersøkelse.
- Hun var ikke interessert i hvilken historie jeg har hos andre tannleger, mtp tannskader og emalje. Hun sa at jeg måtte gå i lengre tid akkurat hos henne, slik at hun selv kunne danne et bilde av min tendens til tannskader. Med andre ord så nektet hun å tro på at jeg har slitt med tannskader i lang tid.
- Hun tok en titt på tennene mine, men nektet for at det var noen synlige skader eller slitasje som støttet diagnosen. Da jeg kom hjem og så meg i speilet, kunne jeg både se og føle en sprekk i forsiden av ene hjørnetannen min. Rundt et halvt år senere, datt det av en bit nøyaktig der sprekken var. Den aktuelle tannlegen er altså "blind" på unormale tannskader, samtidig som hun nekter å tro på diagnoser fra andre tannleger.
- Hun nektet å gi meg noen refusjon på regningen, siden hun nektet å tro på at jeg kan ha noen sykdom.