Logo for Tannami

Tannami

Logo for Tannami

Om klinikken

Tannami er en tannklinikk som alltid streber etter å glede og hjelpe sine pasienter. Vi verdsetter fornøyde pasienter og møter alle med smil, åpenhet, forståelse og omsorg. Vi legger stor vekt på viktigheten av et vakkert smil. Tannami er derfor opptatt av å tilby akutt tannlegevakt innen 24 timer for alle som trenger det, uansett om du er en eksisterende pasient eller ikke.

Tannami er også opptatt til å håndtere tannlegeskrekk og tar denne typen angst på alvor. Vi tilbyr tilpasninger for å hjelpe pasienter med å føle seg så komfortable som mulig. Vi kan, for eksempel, unngå å vise instrumenter eller maskiner om det er en angsttrigger.

Våre dyktige ansatte og spesialister kan utføre alle typer inngrep. Hos Tannami vil du oppleve en tannklinikk som vil strekke seg langt for å hjelpe deg og gi deg et sunt og vakkert smil.

Telefonnummer66 98 38 8066 98 38 ... Nettsted
Olav Brunborgsvei 4 1396 Billingstad

Bestill time
Tannami holder til i Asker

Siste vurderinger av Tannami

Fantastisk tannlege🥰

Tannlege: Alexandra Kverneng Skrevet

Har alle de kvalifikasjonene en tannlege skal ha❤️
Har den beste profesjonsetikken jeg kan ønske meg. Effektiv, rolig, blid, tar seg tid til å forklare og trygg

Omsorgsfull, trauma informert, hensynsfull

Tannlege: Alexandra Kverneng Skrevet

Alexandra er så omsorgsfull og tar hensyn til pasientens behov og tidligere erfaringene. Hun jobber trauma informert. Hun tok ekstra tid den fredag ettermiddagen før påske ferie for en nødstilfelle. Jeg er så takknemlig jeg fant henne

Terningkast 6

Tannlege: Alexandra Kverneng Skrevet

Jeg er kravstor når det gjelder helsepersonell inklusive tannleger. Alexandra Kverneng innfrir på alle områder; hun er grundig og behagelig. Hun bidrar til at denne klinikken har et meget godt renommé.
Jeg har benyttet Tannami siden klinikken startet og Geir Olsen før det.

Fantastisk:Gjør meg trygg, etter mange år med tannlegeskrekk

Tannlege: Alexandra Kverneng Skrevet

Alexandra er den beste tannlegen jeg har vært hos. Jeg er 60 år, og har flyttet noen ganger, og har derfor vært hos en del tannleger. Har gått årlig til tross for tannlegeskrekk, enorm anspenthet og pusteproblemer. Hun jobber så forsiktig i munnen min at jeg nesten ikke merker det. I tillegg til å forklare godt, og tydelig, skaper hun trygghet.

Negativ opplevelse

Tannlege: Alexandra Kverneng Skrevet

Var hos denne tannlegen da Tannami reklamerte med et godt tilbud på full sjekk. Opplevelsen min under timen var at det var ett stort fokus på mersalg og at jeg ikke fikk optimal hjelp før jeg var villig til å betale mer. Det ble tatt ett røntgenbilde hvor de ikke fikk sett hele kjeven, hvorpå jeg fikk tilbud om et til røntgenbilde som ville dekke mer for ytterligere 500 kr. Tannlegen hadde flere innvendinger på at jeg snuser, og presenterte flere potensielle fatale scenarioer som dette kunne resultere i. Når jeg skulle betale for timen, ble det ropt mellom skranken og tannlegekontoret opplysninger om hva timen inneholdt i forhold til hva jeg skulle betale, blant annet at jeg takket nei til et røntgenbilde til. Jeg gikk fra timen gråtende og var redd for egen tannhelse og følte meg dum som ikke hadde økonomisk mulighet til å utføre det tannlegen mente var nødvendig. Har senere vært hos tannleger som har kunnet avkrefte at det er så dårlig stelt som jeg gikk derfra med følelsen at det var.