Tannglede

Tannglede holder til i Asker

Siste vurderinger av Tannglede

Kan ikke bli bedre

Tannlege: Grethe Befring Hovda Skrevet

Grethe har en rolig væremåte som oser trygghet. Selv med smålig tannlegeskrekk får jeg senket skuldrene i tannlegestolen hennes. Hun forklarer alt hun gjør. Hun gir råd og svarer forståelig og godt på mine spørsmål.

Kontoret ellers er rent og ryddig. Man føler seg ivaretatt i det man kommer dit og det skal de andre ansatte ha like mye av ære for.

Superflink & rask

Tannlege: Seong Hwan Jeon Skrevet

Kirurg Seong Hwan Jeon trakk mine 3 visdomstenner på under 15 minutter. Her snakker vi kirurgi med skalpell og sying etterpå. Han er ikke den mest snakkesalige, men forklarer tydelig hva han skal gjøre før han gjør noe. Har utsatt denne tanntrekkingen i sikkert 10 år, men går man til Seong er det ikke noe problem. Kan anbefales på det sterkeste!!

Fantastisk tannlege

Tannlege: Grethe Befring Hovda Skrevet

Kjempedyktig tannlege som gjerne forklarer og småprater. Gått til Grethe Befring Hovda i rundt 4 år, og er alltid fornøyd. Dette er en tannlege jeg gjerne anbefaler til andre. Jeg har aldri ventet over tiden, og i tillegg vil jeg nevne at det er god service i resepsjonen.

Veldig dyktig

Tannlege: Grethe Befring Hovda Skrevet

Grethe er den beste tannlegen jeg har vært borti. Hyggelig, profesjonell, forteller alltid hva hun skal gjøre, og er lett på hånden. For de med tannlegeskrekk eller synes det er ubehagelig, kan jeg virkelig anbefale Hovda!

Eneste jeg kan trekke på, er en litt surrete resepsjon, virker som det går litt surr i hvilke pasienter som tilhører hvilke tannleger osv. Må gjerne forklare i 5 minutter før de finner meg i systemene selv om jeg har vært der mange ganger før. Men når det er sagt, er de kjempeflinke på oppfølging og passer alltid på at jeg kommer meg på årlig sjekk :)

Meget lett på hånden !

Tannlege: Grethe Befring Hovda Skrevet

Grethe er utrolig lett på hånden under behandlingen, og man merker knapt at hun er der. Er meget hyggelig og forklarer godt hva hun gjør og hva hun anbefaler.