Voll Legesenter

Lundgutua 4 2319 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Voll Legesenter

Arrogant og frekk

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Blir sur og kaster folk ut uten å høre på pasienten tar seg ikke tid å snakke med pasienten .

Så styr unna denne legen om du kan.

Dyktig lege

Lege: Erlend Refsdal Skrevet

Dr. Refsdahl har vært vikar på VOLL legesenter før han fikk egen fastlegehjemmel der.
Har vært hos han da han var vikar. Han er grundig, faglig oppdatert og enkel å kommunisere med. Forklarer på en godt forståelig måte. Godt humør i tillegg. Voll legesenter har også hyggelige og serviceinnstilte legesekretærer. Dr. Refsdahl og VOLL legesenter anbefales!

Kunnskapsrik, engasjert, pasientens beste i fokus.

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Jeg har fastlege på et annet legekontor i Hamar, men pga. feriestengt der, tok jeg, pga. et akutt problem, kontakt med Voll legesenter og fikk time på dagen hos Khalid. Måtte vente litt iht. avtalt time, men det gjør ikke noe når du møter en lege som er interessert, lytter, forklarer, og utfører glimrende service. Ble veldig godt mottatt og grundig forklart årsaken til mitt smertefulle problem. Han utførte et enkelt inngrep (noe som andre leger nok hadde sendt meg videre med), forklarte hva som ville skje videre og at jeg måtte komme igjen dersom problemet oppsto på nytt. En veldig positiv opplevelse. Jeg bytter nok ikke fastlege for den jeg har er meget dyktig, men jeg kan anbefale Khalid dersom noen er på utkikk etter lege i Hamarregionen.

Ventetid

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Langt ventetid, uten en beskjed og bruker lite tid til å lytte og behandle saken. Venter vanligvis mer enn 50min.

Føler meg godt ivaretatt

Lege: Maria Skalleberg Skrevet

Kjempeflink lege som tar seg tid til å høre på pasientene. Hun har alltid vært grundig med undersøkelser, tar prøver og henviser videre om nødvendig. Hun er også flink til å følge opp med prøvesvar. Føler meg trygg og ivaretatt hos henne. At man av og til må vente litt på venterommet før man kommer inn er fordi hun er mer opptatt av å hjelpe pasienten enn å kaste dem ut etter et visst antall minutter.