Voll Legesenter

Lundgutua 4 2319 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Voll Legesenter

Topp lege!

Lege: Kjetil Johnstad Gimse Skrevet

Jeg kom i kontakt med Kjetil da mitt faste legekontor var stengt pga flytting for noen år tilbake. Jeg hadde gått på en real "smell" og var sykemeldt i nærmere et halvt år. Gimse fulgte meg opp på en utmerket måte i denne perioden. Jeg har ikke hatt han som fastlege, men etter disse månedene ønsket jeg det. Jeg er diabetiker og trenger jevn oppføging. Har hørt fra andre at han er av de beste på dette også. Flinke folk er opptatte folk, og derfor er jeg svært fornøyd med at Gimse hadde 10 ledige plasser nå...;-)

Meget dyktig og forståelsesfull.

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

En lege som virkelig forstår, og har stor faglig dyktighet.
Tar seg god tid, men samtidig effektiv.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Kjetil Johnstad Gimse Skrevet

Tar seg tid
Empatisk og forståelsesfull
Effektiv og forberedt
Tilstedeværende i timene
Flink fastlege, hatt ham i mange år, vil ikke bytte

En veldig dyktig,smart,blid,hyggelig og empatisk Lege!

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Jeg ble anbefalt Dr.Khalid Mahmood av flere jeg kjenner siden jeg var på utkikk etter ny fastlege og mitt førsteinntrykk av han var veldig positivt!

Han opprettet raskt en veldig god og åpen dialog hvor han ikke bare ga råd om behandling basert på hans gode kompetanse og kunnskap,men han tok også hensyn til mine tidligere erfaringer og lyttet til det jeg fortalte og kom over som veldig empatisk og oppriktig siden han er ute etter å finne den beste løsningen og behandlingen for pasienten på første time.

Han er også lett å få tak i på telefon,til tross for at han har så mange pasienter!
Så lenge man ringer til sekretæren så setter de deg som oftest over med en gang,eller gir beskjed til han om at du har ringt og da ringer han opp igjen så fort han kan,ofte tar det bare 30.min.-2+ timer,eller i verste fall ringer han opp igjen samme dag på ettermiddagen!

Jeg anbefaler han virkelig på det sterkeste!

Flink, men umulig å få tak i

Lege: Maria Skalleberg Skrevet

Maria er dyktig som lege, når du er heldig og kan bruke hun. Problemet er at hun er aldri til stede og har enten vikarer eller timer langt frem i tid.
Det er ikke bra nok, så derfor har jeg byttet fastlege. Funker ikke å få time til legen 3 mnd (på det verste var det tre måneders ventettid for time) når man er syk.