Nord-Odal Legesenter

Tiurveien 15 2120 Sagstua

Siste vurderinger av behandlere ved Nord-Odal Legesenter

Veldig bra!

Lege: Nohman Hassan Ishaq Skrevet

Tar pasientene på alvor og henviser når det trengs. Bruker god tid og er forståelsesfull. God oppfølging.

Bryr seg om Pasienter

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

Jeg ble lei meg siden jeg holder på å bytte denne fastlege på grunna av flytting. Han er den beste legen jeg har hatt hittil.
Når jeg møtte opp første gang så hørte han på meg, siden jeg visste hva som var galt (kronisk). Han stolte på meg.
I tillegg gjorde han noe ingen andre leger har gjort før, han spurte om jeg kunne komme inn dagen etterpå for å sjekke blodverdiene. Etter dette så følte jeg at han ville holde seg oppdatert med pasientene sine. Jeg fikk en melding senere om at jeg manglet D-vitamin og han la allerede ut e-resept som jeg kunne hente.
Jeg er glad at moren min er pasient hos han, og jeg anbefaler han gjerne til andre :)

Kunnskapsrik og tar pasientene på alvor

Lege: Nohman Hassan Ishaq Skrevet

Mer alright lege skal du lete lenge etter! Jeg fikk Nohman som fastlege etter min forrige fastlege fikk delte lister. Jeg var derfor hos Noman ved flere anledninger, siden han var mye lettere å få time hos. Jeg har aldri måttet vente lenge, følt at jeg har blitt tatt på alvor, og blitt videresendt hvor Nohman (og jeg) har følt det nødvendig. Jeg har også fått intrykk av at Nohman er veldig kunnskapsrik, hvor diagnosene han har satt har vist seg å være riktige. Han tar seg også veldig god tid til pasientene, noe jeg legger stor vekt på. Jeg har vært veldig fornøyd med Nohman, og anbefaler han på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Bilal Raza Ishaq Skrevet

Han tar deg seriøst, og er en av de beste legene jeg har hatt opp i gjennom tidene. Bruker godt tid.

Dårlig

Lege: Ulrike Barbara Silberhorn Skrevet

Hun er lite forståelsesfull og imøtekommende, og hun er nedlatende og utålmodig.
Følger ikke opp, glemmer avtaler.