Nord-Odal Legesenter

Tiurveien 15 2120 Sagstua

Siste vurderinger av behandlere ved Nord-Odal Legesenter

En behagelig lege .

Lege: Nohman Hassan Ishaq Skrevet

En kunnskapsrik lege .Jeg er en pasient med kronisk sykdom så det betyr mye for meg at jeg har en lege som lytter og forstår. Dette er en lege som ser pasienten og er tilstede. Henviser deg videre når det er nødvendig.Anbefales .

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ulrike Barbara Silberhorn Skrevet

En lege som tar meg på alvor, hvor lite eller stort problemet er. Ringer alltid tilbake eller svarer via e-portalen. Føler at jeg blir sett og tatt på alvor som pasient og menneske. Alltid blid, hyggelig og omsorgsfull.

Uerfaren på kronikere

Lege: Nohman Hassan Ishaq Skrevet

En ung lege som foretrekker enkle pasienter,som kun trenger resepter o.l. Ikke en lege som lytter og forstår. Ikke en lege for pasienter med kroniske sykdommer😞

Arrogant lege med dårlig språk

Lege: Alexander Erofeev Skrevet

Opplevde som følge til eldre, tunghørt dame at legen svarte arrogant og på MEGET dårlig norsk. Når han i tillegg snakker lavt og ikke kan smile, blir slike legebesøk en prøvelse både for pasient og følger. Vi bør kunne forvente vanlig folkeskikk av en lege!

Åpen og fleksibel

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

Hvis jeg skulle beskrive Ahmad med to ord, ville det bli "åpen og fleksibel". Han lytter og lar meg, pasienten, komme med forslag og tips, uten at det ser ut til å rokke lege-autoriteten hans. Det er så befriende. I tillegg er jeg enig med alle som beskriver ham som behagelig og varm. Min datter var også hos ham, og var positivt overrasket hvor grundig han var. Så vi er bare glad for at han er vår fastlege.