Nord-Odal Legesenter

Tiurveien 15 2120 Sagstua

Siste vurderinger av behandlere ved Nord-Odal Legesenter

En lege som lytter til pasienten

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

Er så glad for at jeg fikk Ahmad Khalid tildelt som fastlege. Han virkelig lytter til hva pasienten har å si, og har også forståelse for at om du har en kronisk sykdom kan det hende du kjenner din egen kropp bedre enn legen. Han henviser videre til spesialist når det er behov for det, for å være på den sikre siden. Han har også et veldig behagelig vesen og er sympatisk og lett å snakke med. Han er kort og godt den hyggeligste legen jeg noen gang har hatt med å gjøre, i tillegg til å være faglig dyktig.

Anbefales ikke

Lege: Alexander Erofeev Skrevet

- Faglig: Lege på det jevne. Fremstår usikker i hva som er det beste steget videre i utredning og behandling.
- Kommunikasjon: Dårlig. Lite lyttende. Viser ikke interesse. Skriver fortløpende på data. Utviser ikke samme evne til kontakt som andre leger jeg har møtt.
- Henvisninger: Mangelfulle og preget av mange skrivefeil. Upresist arbeid.
- Oppfølging: Minimal.

veldig flink lege..

Lege: Ahmad Khalid Skrevet

Han er tålmodig, spør spørsmål, har humor og snakker på et nivå man forstår. Han stresser deg ikke ut av kontoret og sender deg videre til andre om du selv føler behov for det. han sjekker ut alt nøye og vil gjerne hjelpe.
han er alltid vennlig i fremferd, og viser interesse for deg som pasient - hvilket er personlighetstrekk som dessverre er mindre fremtredende hos en del leger.
veldig fornøyd !!!

ikke den beste

Lege: Alexander Erofeev Skrevet

han er flink til å begynne med, gjør en god jobb for å finne årsaker til smerter og plager! men når tingene han anbefaler ikke hjelper blir han fort lei skaden eller det det gjelder! jeg føler han har gitt meg litt opp

Bra lege.

Lege: Ulrike Barbara Silberhorn Skrevet

Jeg er Førnøyd med Ulrike Silberhorn.
Hun hører på meg å tar meg på alvor. Føles ut som om hun gør sitt beste før å finne ut av problemer man ev har.