Bergen Nord Tannhelsesenter

Åsamyrane 90, Åsane Hagesenter 2. Etg 5116 Ulset
Bergen Nord Tannhelsesenter holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bergen Nord Tannhelsesenter

Må være Norges beste tannlege!

Tannlege: Bjørn Peder Damsgård Skrevet

Bjørn Peder Damsgård må jeg hylle, jeg hadde kraftig tannlegeskrekk, og ble møtt av denne tillitsfulle personen for noen år tilbake, var skeptisk, men han har en fin personlighet og faglig dyktig kommunikasjon, slik at han klarte gjennom behandling å frigjøre meg for tannlegeskrekk, det er også på sin plass å nevne at tannlegesøster også framstår som meget profesjonell og de jobber i team som avspeiler og utstråler trygghet og menneskelig forståelse, når det gjelder utført arbeid, samt pris, er dette også 5 stjerner.

Anbefales på det sterkeste.
Mvh

Proff og effektiv

Tannlege: Jan Ove Sand Skrevet

Trivelig og grei kar, alt på stell i trivelige lokaler.

Best

Tannlege: Bjørn Peder Damsgård Skrevet

Han klarte å få til og med meg med ekstrem tannlegeskrekk til å slappe mer av. Tålmodig, flink å fortelle hva som skal skje, viste meg instrumentene og lydene, var rolig og veldig, veldig tålmodig. Ikke lett å være tannlege når pasienten nesten sitter med ryggen til, og er på vei ut av stolen, men dette taklet han helt fint. Jeg hadde store problemer med bare å få bestilt time, men når jeg får innkalling nå vet jeg at dette skal gå helt fint. Virkelig å anbefale.

En tannlege som kan anbefales!

Tannlege: Bjørn Peder Damsgård Skrevet

Faglig dyktig, flink å forklare og fortelle hva han gjør og gir deg gode råd om valgmuligheter for behandling. Man blir alltid tatt imot på en flott måte, og tannlegebesøket er preget av humor og god stemning, så det er en glede å sitte i tannlegestolen!

En fantastisk tannlege

Tannlege: Bjørn Peder Damsgård Skrevet

Bjørn er en dyktig og kjekk tannlege som absolutt kan anbefales. Jeg har ikke stort behandlingsbehov, men en årlig sjekk er greitt å investere i. Og skulle det da være noe som må behandles blir dette gjort på en skånsom og behagelig måte. Det er nesten slik at jeg gleder meg til mitt årlige tannlegebesøk fordi både tannlegen og sekretæren tar imot meg på en fantastisk måte.
Jeg har absolutt ingen tannlegeskrekk, men jeg vil tro at for de som lider av dette vil en tannlege som Bjørn være midt i blinken; rolig, forklarer grundig, lett på hånden og passer på at pasienten har det bra! Jeg er kjempefornøyd, håper jeg kan fortsette å være hans pasient i all fremtid!