Prestestien Tannlegepraksis

Prestestien Tannlegepraksis holder til i Bergen

Siste vurderinger av Prestestien Tannlegepraksis

Omgjengelig,rask og dyktig

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Jeg fikk akutt time hos ham om kvelden etter jobb.... Hadde prøvd ett par andre men der var det ikke ledig..... Jeg måtte trekke en visdomsjeksel og hadde betennelse i tannkjøttet, tannen ble trekket med en gang og jeg fikk antibiotika samme dagen...
Grei kar, faglig dyktig og effektiv

Tannlegen i mitt liv

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Jeg mener det, en bedre tannlegepraksis tror jeg neppe finnes.
Kom til Kawa med knekt tann etter å gått med en midlertidig fylling etter rotfylling (ikke fullført, grunnet tannlegeskrekk). Etter det har det vært mange besøk, da jeg hadde ekstremt mange hull... Han jobber raskt og tar ALLTID hensyn til pasientens problem/ønsker. Nå har jeg null hull, og ved siste behandling lo jeg i tannlegestolen. At mannen er allergisk mot tannkrem, elsker sjokolade og har tannlegeskrekk gjør at han er alt annet enn en tradisjonell tannlege.

Rolig og grei tannlege

Tannlege: Odd Egil Mosseng Skrevet

Sliter med sterk angst for tannlege, men du verden han karen her roet meg godt ned. Flink å forklare, og tar ting rolig :) I tillegg er klinikken helt super. Kom til her en sen søndag kveld. Lange åpningstider er et pluss.

fantastisk tannlege!

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Denne tannlegen anbefaler jeg på det sterkeste! Jeg møtte kawa med en forferdelig tannlegeskrekk og en munn som ikke så bra ut! Han har igjennom et par tannlege timer fått bort med skrekken min og utfører jobben etter alle kunstens regler!! I tillegg har han en veldig Søt assistent som altid smiler, kler briller og lukter godt ;)

Kjempegod opplevelse på alle måter!

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Tannlege vakten var stengt og jeg ringte akutt telefonen hos Prestestien runndt elleve en kveld og fikk haste time med det samme! Jeg ble han anbefalt på en gruppe på facebook som heter Hjelp til alt mulig da jeg var helt knust av smerte og alt var stengt, og de sa han var flink og lengst åpen :) Han var veldig flink og berolige meg da jeg har mye tannlege skrekk. Han tok vekk smerten kjempe fort og behagelig, og han virker veldig trygg og sikker når han jobber :) Jeg skal tilbake og rense en gang til og få permanent fylling og det vet jeg blir veldig hyggelig for han er en lett å like person og er morsom. Kvidde meg veldig men det trengte jeg ikke :) Fint lokale. Anbefaler Prestestien videre!!!