Bestill time
Logo for Din Tannklinikk DA

Din Tannklinikk DA

Logo for Din Tannklinikk DA

Om klinikken

Velkommen til Din Tannklinikk på Helsfyr! Vi er dedikerte til å gi deg en behagelig og moderne tannbehandling. Med over 20 års erfaring har våre omsorgsfulle tannleger spesialisert seg innen ulike områder av odontologi. Vårt sammensatte team, bestående av tannleger, oralkirurger og tannhelsesekretærer, jobber hardt for å sikre at alle våre pasienter blir møtt med omsorg og profesjonalitet.

Vi holder oss kontinuerlig oppdatert med moderne utstyr og metoder for å kunne tilby deg den beste behandlingen. NAV-garanti aksepteres, og vi tilbyr direkte oppgjør med Helfo for å gjøre betalingsprosessen enkel og smidig. Hos oss står god kommunikasjon i fokus, og vi tar oss den tiden som trengs for å forstå dine behov og gi deg tydelige anbefalinger. Når du besøker oss, blir du en viktig del av vår tannlegefamilie.

Vi oppfordrer deg til å prioritere nødvendig tannbehandling og vi tilbyr fleksible delbetalingsløsninger. Vi ønsker å bidra til at behandlingen tilpasses din kalender, og vi forklarer grundig de anbefalte tiltakene samtidig som vi gir deg et oversiktlig kostnadsanslag.

Vi ser frem til å kunne bistå deg med å oppnå god tannhelse og et strålende smil. Takk for at du velger Din Tannklinikk for din tannpleie.

Din Tannklinikk DA holder til i Oslo

1 vurdering
  • Profilbilde av tannlege Areeb Raja
  • Profilbilde av tannlege Noor Alam Saleem Raja

Siste vurderinger av Din Tannklinikk DA

Super service og oppfølging!

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

Meget fornøyd med behandling og oppfølging gjennom de fire månedene jeg brukte "Inman Aligner" (tannregulering). Veldig fleksibelt på timebestilling, og billig behandling. De ansatte der er alltid hyggelige, ydmyke og imøtekommende. Anbefales på det sterkeste!

Kan anbefaler tannlege Wei Qi Fang og Din Tannklinikk på det varmeste

Tannlege: Wei Qi Fang Skrevet

Fikk time på dagen. Behandlingen var effektiv og god. Åpningstider som favner de fleste og prisene må være blant de hyggeligste i Oslo.

Dette var første gang jeg benyttet klinikken og Wei Qi Fang. Hun virket dyktig i sitt fag, vennlig og rask. Hun informerer godt underveis. Jeg vil nok fortsette å benytte henne og Din Tannklinikk fra nå av.

den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Jeg måtte gå hos tanlegge ganske mye i de siste årene og besokte 3 tannleger i Oslo før jeg kommet til Amer. Amer er den beste av alle. Han er profesionell og effektiv (kaller ikke tillbake 3 ganger for en små ting). Han klagger ikke at ting er for komplisert og bare fixer ting. Jeg har vaert hos 5 tannleger (i Norge og utenlands) med same tann og alle sa at det er veldig komplisert og hva de gjorde bare varte 1-2 år og etterpå hadde jeg poblemer igjen. Amer har fixet tannet fort 5 års siden of har hat ikke noe problem.
Amer er også vedig godt til å forklare hva skjer og gjore pasientene komfortabel.
+ tjenester hos din Tannklinikk er av det biligste i Oslo.

Veldig flink, dyktig og beroligende tannlege .

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Jeg har fått meget omfattende behandling og er veldig fornøyd med resultat. Han er det beste tannlegen jeg har vært hos. Tusen takk Amer!!!
Aset U.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

Manzar er en fantastisk tannlege. Jeg har hatt alvorlig tannlegeskrekk i alle år - helt til jeg satte meg i stolen til Manzar for 4.5 år siden. Nå er det en fryd å gå, for man kjenner ingenting når han borer/renser/setter bedøvelse og ordner opp. Utrolig hyggelig mann, masse humor, og VELDIG fine priser. Anbefales på det varmeste!