Mikkels Tannhus

Mikkels Tannhus holder til i Oslo

Siste vurderinger av Mikkels Tannhus

Fantastisk tannlege

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

Jeg har brukt denne tannlegen i mange år.
Har alltid vært fornøyd med jobbene som er utført og har heller aldri måttet klage i ettertid.
Her er de flinke med alt innen tannbehandlig og det er meget profft utført.
Denne tannlegen anbefaler jeg på det sterkeste og prisen er i tråd med de fleste andre tannlegekontorer.

Veldig god tannlege

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

En veldig god tannlege som lytter til pasienten. Gjør et veldig godt arbeid og har gode lokaler med moderne utstyr. I tillegg har Mikkels tannhus noe svært få andre har: Gratis parkering!
Det er vanskelig å ikke være meget fornøyd. Så får det heller være at prisene nok er litt høyere enn hos enkelte andre (men uten å være ublu). Det er verdt det. Jeg anbefaler denne tannlegen på det varmeste.

Kjempebra tannlege

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

Har brukt Mikkels tannhus i mange,mange år, også når dette ble drevet av Esbens far. Har alltid vært svært fornøyd med behandlingen og oppfølgingen.
Har fått implantat og masse annet er blitt gjort. Resultatet har alltid vært på topp.Følger opp sine pasienter på en utmerket måte.Det eneste som kan bemerkes er at prisen er nok på det øverste nivå.

Very good

Tannlege: Esben Reimers Kardel Skrevet

Good work, tries to make time even when busy, first dentist that cares what I do after I leave his office and insists I use floss :)