Brøttum legesenter

Postboks 49 2372 Brøttum

Siste vurderinger av behandlere ved Brøttum legesenter

Den snilleste legen jeg kjenner

Lege: Frank Grund Skrevet

Han er en lege som tar seg tid for deg og dine problemer. Det er, som flere allerede nevnte, årsaken til at ventetiden er så utrolig lang. Han kunne godt effektivisere tidsbruken, fordi jeg opplevde ofte at vi snakket om alt mulig rart - men ikke konkret om mine problemer. Det er nok hyggelig, men jeg har flere ganger følt en dårlig samvittighet siden jeg allerede hadde ventet i mer enn en time, og jeg visste at det fortsatt er noen som sitter å venter.
Fagkompetansen er vanskelig å vurdere, jeg stoler stort sett på ham. Men en gang betalte arbeidsgiveren en time hos en privat lege på Hamar, og det var en helt annen opplevelse: han der gikk rett på sak, og jeg fikk med en gang en følelse at han vil oppnå at jeg kommer tilbake på jobb raskest mulig. Ikke sånn ved Frank, hvor jeg ofte har bare hørt "det tar tid".

Fenomenal lege-dyktig og hyggelig

Lege: Frank Grund Skrevet

Ofte forsinket - det skyldes at han tar seg tid til å lytte og snakke! Han er innsiktsfull, flink og meget behagelig.

Skikkelig 'bygdadoktor'😀

Lege: Frank Grund Skrevet

Alltid blid og forekommende. Lytter til det du har å si, føler aldri at noe er for lite eller ubetydelig. Minuset er at det ofte er ventetid, men den tar jeg gjerne, bl.a. Pga det jeg skrev over. At han ser deg, og setter deg i fokus!

En meget kompetent lege

Lege: Frank Grund Skrevet

Dr. Grund er nøye, henviser videre når det behøves, flink til å forklare, ringer alltid tilbake hvis du ber om det og han er alltid blid og hyggelig.

Han er veldig pratsom og nøye, så beregn god tid når du skal til ham. Det er sjelden man kommer inn til avtalt time, men det er uansett verdt ventetiden.

Helsesekretæren Elin er også alltid like blid og hyggelig!

Faglig dyktig

Lege: Tom Yngvar Halvorsen Skrevet

Faglig dyktig lege, han vet mye om mye, og henviser videre når det er behov for det.

Allikevel er jeg ikke helt fornøyd. Jeg syns det ble vanskelig etter en spesiell episode, uten at jeg skal gå nærmere inn på det. Et par unødvendige kommentarer gjorde at jeg mistet litt av tilliten til han. Vil allikevel ikke nøle med å anbefale han som lege for andre.

Til tider travel, som alle leger tenker jeg, men tar seg god tid når det er nødvendig. Kan virke litt ufokusert, spesielt ved akutt-timer. Veldig flink med barn.