Bestill time
Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Dyktig, prisgunstig, omtenksom

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Gode priser, bra beliggenhet.
Hyggelig og dyktig tannlege, flink med tannlegeskrekk

Anbefales

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Har bare positivt å komme med. Før hadde jeg mild tannlegeskrekk. Raquel gleder jeg meg til å besøke. Hun har bare gjort gode vurderinger hva angår mine tenner, og hun er også veldig trivelig, og husker samtaler to år tilbake.

FANASTISK

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Denne mannen er fantastisk!
Jeg har sendt alle mine venner i stolen til Roberto og alle er enige - fantastisk!!
Så og si smertefritt og han er ærlig!
Han informere og de billigere løsningene for de som ikke har økonomien som strekker til :)

Inn til tannlegen, ut fra en venn.

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Har brukt dette tannlegekontoret i drøye fire år. Har Roberto som fast tannlege.
Han er utrolig flink! Spesielt å sette bedøvelsesprøyter.
Før jeg kom hit, var jeg veldig nervøs for å gå til tannlegen. Dette har forandret seg drastisk. Nå gleder jeg meg nesten...
De er også veldig flinke på hva du har rett til offentlig støtte for.
Har gjort det meste her. Alt fra enkle fyllinger til rot-fyllinger, ekstraksjoner
og proteser.

Har ingenting negativt å si. Bare positivt.

Hun er super flink!

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg har hatt skikkelig tannlege skrekk. Men etter at jeg begynte hos Raquel Galetto, så har min skrekk sakte men sikkert forsvunnet. Hun er snill, tar deg på alvor, snakker med deg, så du blir rolig. Hun merker fort om du anspenner deg, da stopper hun opp og spør om det går bra.Hun ser hele deg, og bruker god tid på deg, og er veldig forsiktig og behagelig. Noe mer beroligene og flik tannlege skal du lete lenge etter. Jeg kan virkelig anbefale henne!!!