Bestill time
Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia
    Bestill time – 650 kr
    Neste time:
  • Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia
    Bestill time – 650 kr
    Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

En usedvanlig dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Etter en anbefaling begynte jeg å gå til Roberto for over 10 år siden, og kommer aldri til å bytte tannlege igjen. Mitt første besøk var rett etter en rotfylling i Tyrkia (!). Roberto så på røntgenbildene og mente at denne burde gjøres på nytt. Jeg hadde ikke vondt, og tenkte at dette kanskje var en tannlege som ønsket mer jobb og inntekter. Han sa at dette ville skape problemer ila et par måneder. Jeg valgte å ikke høre på ham, men allerede to uker etter begynte det å gjøre vondt, og da han åpnet tanna var det fullt av bakterier.

Roberto er svært hyggelig å ha med å gjøre, og har en meget fin humor. Dette er jo fint med en tannlege, men det viktigste er selvfølgelig at han er meget dyktig. Han har full oversikt over tennene mine, og forklarer på en rolig og fin måte hva han skal gjøre, og hvorfor. Og ikke minst hvilke tenner som kommer til å få problemer etterhvert. All behandling gjøres på en veldig bra måte. Han har full kontroll på bedøvelse, slik at det aldri har vært vondt noe sted.

Jeg har ikke for vane å over-anbefale noen, men i dette tilfellet gjør jeg et unntak. Med 10 års erfaring som bakgrunn vil jeg anbefale Roberto 100%. En fantastisk tannlege.

Profesjonell og hyggelig

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Har en veldig god opplevelse hver gang jeg er inne, til tross for moderat tannlegeskrekk. Alle som jobber der er så hyggelige og hjelpsomme. Har anbefalt dem til alle jeg kjenner.

Tett opptil verdens beste tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto er i en egen kategori, han er onkelen du aldri hadde (uavhengig av alder) - passe frekk, passe personlig, passe skrytete, men går aldri over noen grense (dessuten deler han villig ut oppskrifter på mexicansk mat for spesielt interesserte) I tillegg er han ekstremt profesjonell, vennlig og opptatt av at alle skal føle seg trygge i tannlegestolen. Jeg har vært pasient i ti år og skal aldri slutte.

God tannbehandling og service

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg har vært pasient hos Robert og resten av gjengen i 2 år nå. Jeg har vært veldig fornøyd med tannbehandling, oppfølging og service hele veien, og kan absolutt anbefale tannklinikken videre.

De aller beste tannlegene!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har vært hos både Raquel og Roberto og kan anbefale de på det aller sterkeste. Som mange andre gruer jeg meg for å dra til tannlegen men aldri før har jeg følt meg så trygg og ivaretatt. De er utrolig kunnskapsrike og sørger for en smertefri behandling og trygg behandling. Jeg er så fornøyd med å ha funnet mine faste tannleger og kommer til å anbefale Tannlegebislett til alle jeg kjenner!