Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Telefonnummer22 46 47 4322 46 47 ... Nettsted
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Tannlegebislett holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Kunne ikke vært bedre

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto og kollegaene er engasjerte, lattermilde og hjelpsomme fra første øyeblikk. Jeg trakk to visdomstenner der den ene krevde kirurgisk inngrep. Roberto fikset dette mens han slengte vitser og fortalte hva han gjorde sånn at jeg var forberedt. Jeg trodde dette skulle gjøre vondt, men det var nesten helt smertefritt. Det er også litt vanskelig å være redd når man ler...

Jordnær service og ypperlig kvalitet! Billig også.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg skulle operere ut en visdomstann og hadde gruet meg mye på forhånd pga tidligere dårlig erfaring hos en annen tannlege. Roberto er utrolig dyktig og brukte mye tid på at jeg skulle føle meg trygg gjennom hele prosessen. Selve operasjonen var fort gjort og uten noe ubehag. Han forklarte alt han gjorde underveis, noe som var veldig betryggende. I tillegg gjør kortisonsprøyten man får etterpå at man nesten ikke får hevelse i det hele tatt, fantastisk! Jeg kan virkelig anbefale Roberto, og kanskje spesielt dersom du har tannlegeskrekk, han er både hyggelig og veldig flink.

Ikke behagelig

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Ba spesifikt om en annen tannlege på kontoret, men kom til henne likevel. Har ikke tannlegeskrekk i det hele tatt, men synes opplevelsen hos henne var ubehagelig. Hun forklarte ikke underveis. Opplevde henne som veldig lite sympatisk da noe var vondt.

Beste tannlegen noensinne

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg er så vanvittig glad at jeg valgte å gå til Tannlege Bislett, jeg har en sinnsyk tannskrekk og sliter i tillegg med brekningsproblemer, noe som har resultert at jeg ikke har vært hos tannlegen på 5-6 år. Aldri før har en undersøkelse vært så suveren som denne var, og det endte med at hun på første møte trakk min ene visdomstann- jeg er helt seriøst når jeg sier det maksimalt tok 30 sekunder før den var ute. Ikke hatt noen særlige smerter heller, bare litt øm som en paracet fint tok hånd om.

Jeg har aldri følt meg så trygg i tannstolen før, selv røntgenbildene som alltid er en forferdelig opplevelse for meg pga liten munn + brekningsproblemene var ikke engang vriene denne gangen.

Hvis man er oppriktig redd tannlegen så ville jeg definitivt valgt Tannlege Bislett, prisene er også definitivt overkommelige.

Skal tilbake på mandag å kirurgisk trekke tann hos Roberto, har noe nerver men vet at jeg vil bli behandlet riktig og føle meg trygg hele veien.

Fantastisk positivt

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Denne livlige, engasjerte, proffe og dedikerte gjengen er sånn alle tannleger burde vært. Roberto må være den kuleste typen jeg har møtt. Det å få til såpass mye humør, tull og tøys, men samtidig være veldig proff og ha medfølelse er det ingen andre enn denne gjengen som får til.

Jeg fjerna visdomstann og Roberto ledet meg gjennom det og fortalte alt som skjedde! Alt i alt var det en super opplevelse og garantert ikke siste gang jeg kommer hit!
Anbefales på det sterkeste