Sinsen Tannhelse

Sinsen Tannhelse holder til i Oslo

Siste vurderinger av Sinsen Tannhelse

Dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Har vært hos Kine-Lee på Sinsen Tannhelse tre ganger og sitter igjen med en like god følelse etter hvert besøk. Hun er imøtekommende, blid og proffesjonel i yrket sitt. Forklarer underveis i behandlingen og gir gode tilbakemeldinger på hva man er god på, og råd til forbedring om det trengs. Anbefales!

Den beste tannlegeopplevelsen så langt!

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Har kviet meg lenge for å gå til tannlege da det var altfor lenge siden siste tannlegebesøk og jeg har slitt med tannlegeskrekk. Oppsøkte til slutt tannlege Fuglesang etter anbefalinger fra venner! Hun tok seg god tid til å forklare hva hun gjorde underveis, og prøver ikke "prakke på" mest mulig behandling som jeg føler mange tannleger i privat sektor gjør!
En veldig hyggelig opplevelse for en som sliter med tannlegeskrekk og hit skal jeg definitiv komme tilbake!

Veldig omtenksom og oppdatert tannlege

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Tannlegen er veldig omtenksom, tar seg god tid til å lytte til pasientene sine og holder de hele tiden oppdatert på hva hun gjør. I tillegg er hun god til å gi råd for å forhindre dyre tannlegetimer i fremtiden (for eksempel hvordan unngå betennelser og hull). Anbefales!

6 stjerners tannlege (fra 1-6)

Tannlege: Monika Kristina Rikter Skrevet

Etter lengre innleggelse på sykehus, gikk det utover tannhelsen. Jeg var meget heldig og kom til Monika.
Det ble meget omfattende, med trekking og "nye" tenner. Resultatet ble over all forventning. Hun forklarte hele tiden, Jeg følte meg trygg, og ivaretatt.
Hun er en dyktig tannlege, med en flott personlighet.
Tannpleier Cecilie meget dyktig, og flott person.

Uhøflig og ekkelt.

Tannlege: Monika Kristina Rikter Skrevet

Var hos tannlege Monika idag. Veldig alright dame men reagerte først(1) på at jeg måtte vente i 17min på venterommet før hun tok meg i mot - og dette uten at det var andre pasienter i kø.
Det andre(2) at når hun tok på seg tannlege hanskene sine for å ta en undersøkelse, hun var først oppi munnen min og midt oppi det hele gikk hun tilbake foran pcen sin for å ta notater og deretter igjen tilbake i min munn - med samme hansker og følte dette var utrolig ekkelt!! Bakterieveksel mellom pc tastaturet og Mine tenner. Men turte ikke å si ifra desverre.
Tredje(3) var etter undersøkelsen ba jeg henne om å få utskrift av notatene og det var helt ok for henne, men det tok ca 3min ekstra og da kommenterte hun med å si "egentlig burde jeg fått ekstra betalt for dette, det jo ekstra lang tid".
Fjerde(4) det var en liten sort edderkopp på taket!
= Så nei prisen er stiv og servicen kompenserer overhodet ikke med prisen og forventningene.
Aldri tilbake.