Hoff Tannklinikk

Hoff Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Hoff Tannklinikk

Super

Tannlege: Dag Ivar Fjellanger Skrevet

Dag opptrer svært profesjonelt og behagelig, og har alltid tid til å forklare hva bildene viser, hvordan, hvorfor, hva hvis... Sammen kan vi planlegge tannhelse fremover på en fornuftig og nøktern måte.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Espen Ekhaugen Skrevet

Jeg har en mild form for tannlegeskrekk. Etter at min tidligere tannlege gikk av med pensjon måtte jeg dessverre bytte og valget falt ganske tilfeldig på Espen etter å ha lest mye bra om ham på nettet. Angrer ikke en dag på valget og jeg vil fortsette å bruke ham så lenge det er mulig.

Som person er han enkel å prate med og flink til å lytte. Pratet meg enkelt gjennom det vi skulle igjennom og for første gang i mitt liv kjente jeg faktisk ikke at han satt sprøyte. Fantastisk opplevelse!

Klinikken er moderne og de som arbeider der glade og fornøyde. Totalinntrykket er strålende. Har allerede anbefalt ham videre til familie og venner og vil fortsette å gjøre dette.

En suveren tannlege

Tannlege: Espen Ekhaugen Skrevet

Har gått til Ekhaugen i mange år og er meget fornøyd. Etter å ha bodd i flere byer i Europa og prøvde flere tannleger, er jeg meget fornøyd med Ekhaugen.

Beste tannlegen

Tannlege: Espen Ekhaugen Skrevet

Espen er en kjapp, effektiv og svært dyktig tannlege. I tillegg behagelig og hyggelig. Etter snart 20 år som hans pasient, er det fortsatt uaktuelt å bytte tross reiseveg.

Grundig, hyggelig og tillitsvekkende

Tannlege: Espen Ekhaugen Skrevet

Ekhaugen er en super tannlege. Han forklarer tydelig hva han gjør, er grundig og tar seg god tid. Veldig fornøyd!