Hoff Tannklinikk

Hoff Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Hoff Tannklinikk

Reddende engel

Tannlege: Espen Ekhaugen Skrevet

Tannlege Ekhaugen ga meg hjelp med tannverk da min fast tannlege ikke hadde tid. Jeeg skulle på ferie til USA så jeg må takke for hjelpen. Raskt og efffektivt.

BRA TANNLEGE

Tannlege: Espen Ekhaugen Skrevet

Jeg har gått hos Ekhaugen en årrekke og kan anbefale ham på det varmeste. Har i allefall fått hele familien til å gå der. Føler meg alltid ganske trygg da han pleier å informere om alt som skal skje. Informerer alltid om alternativer. Rnet og pent i lokalene.

Profesjonell, vennlig og effektiv

Tannlege: Dag Ivar Fjellanger Skrevet

Gjør jobben sin med omtanke og nøyaktighet! Gir en følelse av å bli tatt godt vare på på en profesjonell måte. Ekstremt avslappende atmosfære.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Espen Ekhaugen Skrevet

En utrolig dyktig tannlege som tar seg god tid med hver pasient. Han fant ut av problemer hos meg som andre tannleger har sendt meg til rotfylling for. Han er profesjonell, nøye og hyggelig. Jeg hadde gått til han om jeg så bodde i Finnmark.

Virker dyktig og hyggelig, men

Tannlege: Dag Ivar Fjellanger Skrevet

Innmari koselig tannlege. Får straks tillit. Virker dyktig. Gått hos ham i mange år fordi jeg har vært fornøyd, utrolig nok 'behagelig' tannlege. Etter at klinikken ble utvidet og flyttet i bygget, har han en gang påstått at jeg måtte rotfylle en tann som aldri vært plager med.Også i de årene som har gått etter at han påsto det har tannen vært helt fin. Har det forekommet brudd i fyllinger og emalje i alle nabotennene ved siden av tenner han har satt kroner på. Har nå byttet tannlege.