Christiania Tannlegesenter

Om klinikken

Christiania tannlegesenter | MALO CLINIC ønsker deg velkommen til våre hyggelige medarbeidere og flotte lokaler midt i sentrum av Oslo. Vi er stolte over å ha et team bestående av 39 dyktige medarbeidere som er der for deg og som ønsker å tilby deg den beste tannlegeopplevelsen.

Vi forstår at det å gå til tannlegen er utfordrende for mange, derfor jobber vi aktivt med å skape en trygg og hyggelig atmosfære slik at ditt besøk hos oss blir så komfortabelt og smertefritt som mulig. Hos oss finner du alt under samme tak; allmenntannleger, spesialister, tannpleier og tannteknikere.

All behandlingen foregår i våre lokaler, et steinkast fra Oslo Plaza. Vi har kort ventetid, lange åpningstider i tillegg til lørdagsåpent.

Telefonnummer24 10 12 7024 10 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Grønland 4 0188 Oslo
Bestill time
Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Meget bra og positiv overrasket

Tannlege: Martine Leegaard Gladtvet Skrevet

Som ny besøkende på Christiania Tannlegesenter og etter første møtet med Martine, må jeg si at dette var trolig den beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Proft, sympatisk, raskt, nøye og tillitsfullt. Positivt overrasket over regningen også. Anbefaler 100%

En fantastisk tannlege - Spsielt for de med tannlegeskrekk

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Jeg kom nettopp fra min første skikkelige tannlegetime etter barneskolen (er 27 år).
Jeg har hatt tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske og har utsatt mine problemer i forhold til dette, men etter at jeg snakket med Kristian har jeg tro på at jeg skal kunne greie å komme igjennom dette.

En fantastisk tannlege som virkelig forstår seg på de som problemer for å gå til tannlegen. Han tok seg veldig god til og viste meg instrumenter, hvordan de fungerte.

Tusen takk!

Dyktig og hensynsfull

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Hun er meget faglig dyktig, effektiv og hensynsfull. Jeg har med tiden vært hos henne mange ganger, og alltid fått like god behandling. Beste tannlegen jeg noengang har hatt. Anbefales på det sterkeste.

Eksepsjonelt dyktige tannleger

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Jeg som nå har nådd 32 år og hatt tannlegeskrekk siden mitt første med en tannlege i 3 års alderen må si jeg virkelig kom til rett sted når det gjelder ovennevnte klinikk, jeg har slått ihjel ett "par" timer med Jaime først og fremst og for en utrolig tannlege som gjorde meg sakte men sikkert tryggere og tryggere, og ikke minst hvilken jobb han har gjort 👍 Kristian Kjellsen skal også nevnes så absolutt nevnes, som har gjort en kjempejobb og gitt meg rett og slett en ny verden å utforske, smile igjen, spise nøyaktig hva man vil og etc.. Jeg er evig takknemlig for jobben de har gjort selvfølgelig og jeg er utrolig stolt av meg selv som har klart å overvinne min egen frykt.

Veldig dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Behagelig og dyktig tannlege. Jeg trakk en jeksel og har fått satt inn implantat som jeg er veldig fornøyd med.