godetenner*as

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
godetenner*as holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av godetenner*as

Veldig Fornøyd.

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

En god tannlege som legger opp til dialog om behandling etc.

Har hatt flere tilfeller hvor tannlegen velger " å vente og se" litt før behandling starter. Har spart mye på dette.

Har også opplevd situasjoner med barna som har krevd tannlege sent på dagen (etter kontortid) Svaret har hver gang vært: Bare kom, jeg blir her til dere kommer. Strålende service.

Flink og erfaren tannlege

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

Dr. Ombudstvedt er en erfaren, og ut ifra det jeg har opplevd flink og grundig tannlege som gjerne husker deg og spør hvordan det går. Tannklinikken ligger sentralt til ved Karl Johan. Aberet er en noe høy pris, men det er rettferdiggjort ved godt med tid per pasient, moderne utstyr og en dyktig tannlege.

Super på alle vis!

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Mari Vileid hos Gode Tenner er på alle vis en super tannlege. Jeg har brukt Mari i 20 år, og vært en riktig så "brysom" kunde; kommer aldri til innkallinger, ringer alltid utenom kontor tid med akutte plager, fyllinger som har falt ut og tenner som har knukket! Og Mari er alltid like blid, effektiv og i møtekommen.
I tillegg på litt større prosjekter ( f.eks. innsetting av porselens tenner, eller bytting av en haug amalgam fyllinger) har jeg fått timer utenom kontor tid, som har passet meg perfekt!

Skal jeg klage på noe, ja da må det være at det fortsatt er like kjedelig å sitte stille mens hun jobber...

Meget dyktig og hyggelig

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Har gjennomført flere behandlinger hos tannlegen over lengere tid med bygging av kroner og utskifting av fyllinger, ingen reklamasjoner eller justeringer etter utførte behandlinger.
Kroner bygges og monteres meget effektivt på en behandling.
I tillegg er tannlegen meget forsiktig under behandlingen og bedøver området bra uten at det blir for kraftig og sitter lenge i

Svært dyktig

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

I sin måte å være på føler jeg meg trygg . Som helsearbeidere opplever jeg at hun oppdaterer meg på en fin måte . Har litt tannlege skrekk som hun fikser svært profesjonelt . Anbefales ..