godetenner*as

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
godetenner*as holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av godetenner*as

En sann glede å være passient

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Dyktig, informativ og fornuftig. Her får man ikke tannlegeskrekk, men lyst til å gå til tannlegen.

Er åpen om vurderingene han tar før og under behandlingen, og lar deg være med å tilpasse behandlingen.
Og på toppen av dette er han en hyggelig og imøtekommende person!

Meget profesjonell og behagelig

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

En ren rutinesjekk, samt en liten fylling ble utført på en effektiv og særs behagelig måte.
Imøtekommende, meget serviceminded og kunnskapsrik beskriver denne tannlegen best.

trenger aldri mer å grue meg til tannlege besøk

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Hyggelig personal, og fikk raskt hjelp. Hadde en meget dyktig tannlege som het temoor. Følte at han gjorde hele tannleget besøket mye mer komfortabelt. Dere som gruer dere til tannlege besøk, burde absolutt komme til godetenner.

God tannlege opplevelse

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

En dyktig tannlege, som ikke kun er interessert i å utføre behandlingen, men også ser deg som pasient. Passer godt på at du har det bra og ikke opplever ubehag/smerte. Anbefales på det sterkeste, kanskje spesielt til de med tannlege skrekk eller dårlig erfaringer hos tannlege(r).

Svært profesjonell og dyktig, og veldig hyggelig

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Å gå til tannlegen skal liksom ikke være hyggelig, men å komme til Mari Vileid er faktisk alltid veldig hyggelig.
Jeg er svært fornøyd med behandlingene jeg har fått. Utstyret er av det mest moderne man finner i Oslo tror jeg, og jeg har alltid hatt følelsen av at jeg får den riktige behandlingen. Jeg vil anbefale Mari Vileid hos GodeTenner på det varmeste. :-)