godetenner*as

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
godetenner*as holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av godetenner*as

Særdeles behagelig

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

Erik er den dyktigste tannlegen jeg har hatt! Grundig, behagelig, nøye og forsiktig. Alt han har gjort har vært utført proft og særdeles skånsomt👍
Billig er det ikke men allikevel verdt å betale det det koster hos en så dyktig tannlege.
Synd at han trapper ned. Men vel fortjent pensjonisttilværelse!

Anbefales!

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Hei, jeg tenkte å skrive en anmeldelse om hvor fornøyd jeg er hos tannlegen „min” - Mari Vileid. Når jeg leser all den positive omtalen, kunne jeg skrevet de alle sammen èn gang til. Hele familien går til Mari, og hos oss går under navnet „tannfeen”. Strålende fornøyd, verdt hver krone ;-).

Den beste tannlegen!

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Temoor er virkelig den beste tannlegen jeg har vært borti. Jeg opplever han som en som bryr seg om pasienten. Og han er ekstremt dyktig i sitt fag. Jeg fikk bygd på flere tenner med kompositt, og har endelig fått selvtilliten min tilbake! Ønsker og komme tilbake uansett behandling i fremtiden, det sier litt om hvor dyktig han er!

Superfornøyd med Temoor Ilyas

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Hver gang jeg har time hos Temoor, får jeg førsteklasses behandling. Han tar seg tid, forklarer godt og lytter og tar hensyn til mine ønsker. Her er det gjensidig respekt hele veien.

Etter brutale opplevelser hos skoletannlegen i barndommen, var det veldig godt å komme hit.

Anbefaler han varmt!

Veldig dyktig tannlege!

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Veldig dyktig tannlege! Har anbefalt denne tannlegen til både familie, venner og bekjente. Det er ikke ubehagelig å gå til tannlege hos denne tannlegen. I tillegg til å være en dyktig tannlege, er han god på pasientkontakt. Han er veldig flink på kommunikasjon, og man føler seg trygg som pasient.