godetenner*as

godetenner*as holder til i Oslo

Siste vurderinger av godetenner*as

Dyktig tannlege!

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Jeg føler meg trygg hos Gode Tenner og Anne. Med hjelp av et lite kamera og en skjerm så kan jeg se hvor jeg bør være flinkere med tannpussen m.m. Skånsom og trivelig behandling i lyse og fine lokaler med stort p-hus rett ved siden av, anbefales =)

Den dyktigste tannlegen i Oslo

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

Vi har benyttet Erik sine tjenester som tannlege i ca 30 år og maken finnes ikke. Grunnet bosted i en annen kommune har min kone nettopp valgt en ny tannlege og han skryter uhemmet av det Erik har gjort med hennes tenner. All grunn til å velge Gode Tenner!

beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Kan bare tilslutte meg alle de andre positive tilbakemeldinger her på siden!
Jeg kom til han for to år siden med svært dårlige opplevelser fra tidligere tannleger og en god porsjon tannlegeskrekk, men han er så omtenksom og blid og hyggelig og sørger for at al behandling skjer etter mitt tempo, og jeg kan bare si at jeg ikke lenger gruer meg på samme måte for å gå til tannlegen.
Jeg har KUN opplevd god behandling og en trygg følelse av at jeg blir spurt og veiledt på en måte som kjennes riktig.
Anbefaler Temoor Ilyas på det kraftigste!

Bra tannlege

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Hyggelig og flink tannlege. Fikk god informasjon underveis og behandlingen ble gjennomført raskt og smertefritt.

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Mari er kjempeflink, hyggelig, behagelig og søt.
Kontoret er delikat, moderne og rent.
De andre som jobber på tannlegekontoret er også særs hyggelige.

Super tannlege

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Anne Kristine Hamre er den beste tannlegen jeg har besøkt noen gang. Har brukt henne i ca 4 år nå og har aldri hatt noe å klage på. Hun er profesjonell og flink. Tar det som trengs samtidig som hun venter og ser litt på andre ting. Noe som har spart meg for noen kroner. Hun er dessuten kjempehyggelig og jeg kan varmt anbefale henne til alle.

Rolig, hyggelig og forsiktig

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

Jeg synes klinikken var lys og trivelig. Tannlegen Erik Ombudstvedt fremsto som hyggelig og forsiktig. Lett på hånden.

Syntes tannlegen foreslo mer kostbar og omfattende behandling enn jeg syntes hørtes greit ut. Jeg dro derfor til en annen tannlege for å få en second opinion. Jeg valgte sistnevnte fordi jeg syntes vurderingen virket bedre, og ble derfor en mye mer fornøyd kunde en annen plass enn hos "Gode Tenner".

Et annet minus var prisen. Helt klart dyrere behandling enn andre tannleger jeg har vært hos.

Helt utrolig

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

Erik Ombudstvedt er grundig, imøtekommende, yter god service, gir god informasjon. Er behagelig og kontoret er meget tiltalende. Anbefales på det varmeste

Meget dyktig tannlege. Profesjonell og behagelig

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Flotte lokaler, profesjonell behandling og god oppfølging. Jeg har satt inn to nye fortenner og er superfornøyd! Får mye skryt for nytt utseende!

Glimrende tannlege

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Er i utgangspunktet litt skeptisk til så billige tannleger, men dette var en super tannlege, ingen overbehandling og glimrende resultat.

Desidert den beste tannlegen.

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Tannlege Temoor llyas ble anbefalt til meg via en bekjent. Han hadde bare positive formeninger om Dr Ilyas. Mitt inntrykk er at han er desidert den hyggeligste, omtenksomme og dyktigste tannlegen jeg har noen gang har vært hos. Utrolig profesjonell og løsningsorientert tannlege som vil det beste for kunden. Har en del dårlige erfaringer fra diverse andre tannleger, men tannlege Temoor Ilyas anbefaler jeg på det sterkeste!

Ser frem til neste tannlege time, takk for en fantastisk behandling Temoor Ilyas :)

Fantastisk flink

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Vært hos Temoor Ilyas 2 ganger nå og er strålende fornøyd. Alltid blid og hyggelig og svært omtenksom. Litt tannlegeskrekk og har aldri opplevd lignende til god behandling. Smertefritt og meget bra! Anbefales på det varmeste til alle !

En sann glede å være passient

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Dyktig, informativ og fornuftig. Her får man ikke tannlegeskrekk, men lyst til å gå til tannlegen.

Er åpen om vurderingene han tar før og under behandlingen, og lar deg være med å tilpasse behandlingen.
Og på toppen av dette er han en hyggelig og imøtekommende person!

Meget profesjonell og behagelig

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

En ren rutinesjekk, samt en liten fylling ble utført på en effektiv og særs behagelig måte.
Imøtekommende, meget serviceminded og kunnskapsrik beskriver denne tannlegen best.

trenger aldri mer å grue meg til tannlege besøk

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Hyggelig personal, og fikk raskt hjelp. Hadde en meget dyktig tannlege som het temoor. Følte at han gjorde hele tannleget besøket mye mer komfortabelt. Dere som gruer dere til tannlege besøk, burde absolutt komme til godetenner.

Verdens snilleste og mest behagelige!!

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Anne Kristine Hamre og jeg vi har en avtale hvert år!

Ingen andre steder har tannlegen tatt meg så godt i mot.

-Hun er alltid forberedt!
-Hun "husker" alltid hva vi snakket om sist år.
-Hun er generelt god og omteksom.

Hver gang noen sier at de ser etter tannlege så anbefaler jeg alltid Anne Kristine Hamre.

God tannlege opplevelse

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

En dyktig tannlege, som ikke kun er interessert i å utføre behandlingen, men også ser deg som pasient. Passer godt på at du har det bra og ikke opplever ubehag/smerte. Anbefales på det sterkeste, kanskje spesielt til de med tannlege skrekk eller dårlig erfaringer hos tannlege(r).

Svært profesjonell og dyktig, og veldig hyggelig

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Å gå til tannlegen skal liksom ikke være hyggelig, men å komme til Mari Vileid er faktisk alltid veldig hyggelig.
Jeg er svært fornøyd med behandlingene jeg har fått. Utstyret er av det mest moderne man finner i Oslo tror jeg, og jeg har alltid hatt følelsen av at jeg får den riktige behandlingen. Jeg vil anbefale Mari Vileid hos GodeTenner på det varmeste. :-)

Beste tannelge gjennom mange år.

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Mari Vileid har vært min tannlege i snart 20 år. Det skulle være attest god nok. Oppdaget denne nettsiden ved en ren tilfeldighet. Føler at Mari Vileid i GODE TENNER fortjener noen GODE ORD. Alltid tilstedeværende når behovet melder seg. Konkret i sin diagnose også til alternative løsninger. Du gjør ditt eget valg. Pris, kvalitet og faglig kompentanse er hennes styrke. Strukturert. Holder timeavtaler med god margin. Jeg kan anbefale min tannlege Mari Vileid på det varmeste. Bytt bank og bytt tannlege. Du vil garantert merke forskjellen.

Bra tannlege

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Har hatt henne som tannlege noen år. Alt flott. Har heller ikke hatt noen problemer med tennene.