godetenner*as

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
godetenner*as holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av godetenner*as

En glimrende tannlege

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Etter mitt årlige besøk hos tannlege Mari Vileid i går slo det meg hvor tilfreds jeg på alle måter har vært som hennes pasient i noe sånt som 20 år. Et veldrevet kontor, behagelig, hyggelig og såvidt mine tenner og jeg kan bedømme alltid førstklasses arbeid! Jeg har aldri behøvd å grue meg til disse konsultasjonene.

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Hun er utrolig flink. Nå er det en fryd å gå til tannlege. Det skulle jeg aldri ha trodd at jeg ville si:)

Veldig flink

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Vileid kan anbefales varmt. Hun gjør en veldig god jobb og fremstår kunnskapsrik, erfaren og flink. Har erfaring med at hun kan beskrive alternative løsninger slik at pasienten selv kan være med å vurdere. Hun har også et behagelig og hyggelig vesen.

Dyktig tannlege

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Veldig fornøyd med Mari, nøyaktig, god service med kvalitet. Har vært hos henne i mange år, kan anbefales på det sterkeste. Proft og moderne utstyr.

Behagelig, dyktig, og veldig oppfølgende i sin behandling

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

En tillitsfull og trygg tannlege. Gir god informasjon om behandlingsløp, og tar deg med på faglige vurderinger til beste for deg som pasient. Gode Tenner AS er en hyper moderne klinikk med super service og god oppfølging.