godetenner*as

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
godetenner*as holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av godetenner*as

Fantastisk tannlege, fantastisk person

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Jeg har gått til Hamre i omtrent et tiår. I begynnelsen var det tøft, med tannlegeskrekk, angstanfall i stolen og andre utfordringer som blant annet gjorde at jeg slet med betaling.

Alt dette og mer håndterte Hamre på en profesjonell og omsorgsfull måte. I møte med andre institusjoner har jeg ofte følt meg flau og skamfull, ikke så med Hamre - her blir man møtt med omsorg, forståelse og respekt.

Tusen takk for at du er den du er og tar vare på dine pasienter!

Den beste tannlegen !

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Utrolig hyggelig, blid, dyktig og flink. Føler meg så godt ivaretatt og Anne Kr får meg til å slappe av i tannlegestolen. Ingen sak å gå til tannlegen nå! Anbefales på det sterkeste 🦷😍

Den beste tannlegen det går an å få ü

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Anne Kristine er en utrolig flink tannlege, jeg har brukt henne nå i mange år. Hun er flink med mennesker, smiler alltid og du føler deg veldig trygg når du er hos henne. Hun er god på oppfølging og flink til å si ifra hvis egen tannhelse ikke holder helt mål. En veldig behagelig og profesjonell tannlege jeg kan anbefale på det sterkeste ü

Veldig dyktig tannlege!

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Veldig dyktig tannlege! Har anbefalt denne tannlegen til både familie, venner og bekjente. Det er ikke ubehagelig å gå til tannlege hos denne tannlegen. I tillegg til å være en dyktig tannlege, er han god på pasientkontakt. Han er veldig flink på kommunikasjon, og man føler seg trygg som pasient.

Dyktig og nøye tannlege

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Temoor er en svært dyktig tannlege. Han er nøye i arbeidet sitt. Det er svært beroligende å sitte i stolen hos han, da han alltid forklarer hva han gjør, og er åpen om hva han tenker om tilstanden til dine tenner.
Han gir gode råd, men gir deg god åpning til å tenke gjennom, slik at du ikke føler deg presset til en behandling du egentlig ikke ønsket. Her får du høre alle sider av saken, slik at du selv kan ta den beste avgjørelsen for din tannhelse.

Vær oppmerksom på at Temoor er glad i å prate, og du må gjerne svare på spørsmål med diverse tannlegeutstyr i munnen. Jeg synes det bare er hyggelig, men kan være noen som foretrekker mindre prat.