godetenner*as

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
godetenner*as holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av godetenner*as

Dyktig og nøye tannlege

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Temoor er en svært dyktig tannlege. Han er nøye i arbeidet sitt. Det er svært beroligende å sitte i stolen hos han, da han alltid forklarer hva han gjør, og er åpen om hva han tenker om tilstanden til dine tenner.
Han gir gode råd, men gir deg god åpning til å tenke gjennom, slik at du ikke føler deg presset til en behandling du egentlig ikke ønsket. Her får du høre alle sider av saken, slik at du selv kan ta den beste avgjørelsen for din tannhelse.

Vær oppmerksom på at Temoor er glad i å prate, og du må gjerne svare på spørsmål med diverse tannlegeutstyr i munnen. Jeg synes det bare er hyggelig, men kan være noen som foretrekker mindre prat.

En glimrende tannlege

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Etter mitt årlige besøk hos tannlege Mari Vileid i går slo det meg hvor tilfreds jeg på alle måter har vært som hennes pasient i noe sånt som 20 år. Et veldrevet kontor, behagelig, hyggelig og såvidt mine tenner og jeg kan bedømme alltid førstklasses arbeid! Jeg har aldri behøvd å grue meg til disse konsultasjonene.

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Hun er utrolig flink. Nå er det en fryd å gå til tannlege. Det skulle jeg aldri ha trodd at jeg ville si:)

Veldig flink

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Vileid kan anbefales varmt. Hun gjør en veldig god jobb og fremstår kunnskapsrik, erfaren og flink. Har erfaring med at hun kan beskrive alternative løsninger slik at pasienten selv kan være med å vurdere. Hun har også et behagelig og hyggelig vesen.

Dyktig tannlege

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Veldig fornøyd med Mari, nøyaktig, god service med kvalitet. Har vært hos henne i mange år, kan anbefales på det sterkeste. Proft og moderne utstyr.