godetenner*as

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
godetenner*as holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av godetenner*as

Lang erfaring med andre tannleger men endelig på plass i stolen til en jeg ksn stole på.

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Når du gjennom et langt liv har lett etter kunnskap, erfaring og kompetanse er det en opplevelse å føle seg trygg! Tannhelsen betyr mer enn hvite tenner! Min beste anbefaling går til Mari Vileid! Hilsen

Fantastisk tannlege

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

Erik er behagelig og forsiktig/empatisk hvis du er redd. Veldig god på å sette bedøvelse. Man merker ikke at han setter sprøyten. Han er ærlig og gir gode innspill og alternativer til tannbehandling. Virker ikke å være særlig opptatt av tjene mest mulig penger.

Kurerer tannlegeskrekk

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

Da jeg begynte hos Erik ombudstvedt etter anbefaling fra min far var jeg veldig nervøs hver gang jeg skulle til en tannlege. Erik er verdens mest behagelige type og kurerte tannlegeskrekken etter allerede første time. Jeg hadde mange hull og måtte ha mange timer for å reparere disse. Jeg har heller aldri hatt noe ubehag eller smerter under noen av behandlingene. Verdt hver eneste krone! Anbefales på det aller sterkeste!

Dyktig tannlege!

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Jeg føler meg trygg hos Gode Tenner og Anne. Med hjelp av et lite kamera og en skjerm så kan jeg se hvor jeg bør være flinkere med tannpussen m.m. Skånsom og trivelig behandling i lyse og fine lokaler med stort p-hus rett ved siden av, anbefales =)

Den dyktigste tannlegen i Oslo

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

Vi har benyttet Erik sine tjenester som tannlege i ca 30 år og maken finnes ikke. Grunnet bosted i en annen kommune har min kone nettopp valgt en ny tannlege og han skryter uhemmet av det Erik har gjort med hennes tenner. All grunn til å velge Gode Tenner!