Odontia godetenner

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
Odontia godetenner holder til i Oslo

Siste vurderinger av Odontia godetenner

Super på alle vis!

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Mari Vileid hos Gode Tenner er på alle vis en super tannlege. Jeg har brukt Mari i 20 år, og vært en riktig så "brysom" kunde; kommer aldri til innkallinger, ringer alltid utenom kontor tid med akutte plager, fyllinger som har falt ut og tenner som har knukket! Og Mari er alltid like blid, effektiv og i møtekommen.
I tillegg på litt større prosjekter ( f.eks. innsetting av porselens tenner, eller bytting av en haug amalgam fyllinger) har jeg fått timer utenom kontor tid, som har passet meg perfekt!

Skal jeg klage på noe, ja da må det være at det fortsatt er like kjedelig å sitte stille mens hun jobber...

Meget dyktig og hyggelig

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Har gjennomført flere behandlinger hos tannlegen over lengere tid med bygging av kroner og utskifting av fyllinger, ingen reklamasjoner eller justeringer etter utførte behandlinger.
Kroner bygges og monteres meget effektivt på en behandling.
I tillegg er tannlegen meget forsiktig under behandlingen og bedøver området bra uten at det blir for kraftig og sitter lenge i

Svært dyktig

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

I sin måte å være på føler jeg meg trygg . Som helsearbeidere opplever jeg at hun oppdaterer meg på en fin måte . Har litt tannlege skrekk som hun fikser svært profesjonelt . Anbefales ..