godetenner*as

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
godetenner*as holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av godetenner*as

God tannlege opplevelse

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

En dyktig tannlege, som ikke kun er interessert i å utføre behandlingen, men også ser deg som pasient. Passer godt på at du har det bra og ikke opplever ubehag/smerte. Anbefales på det sterkeste, kanskje spesielt til de med tannlege skrekk eller dårlig erfaringer hos tannlege(r).

Svært profesjonell og dyktig, og veldig hyggelig

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Å gå til tannlegen skal liksom ikke være hyggelig, men å komme til Mari Vileid er faktisk alltid veldig hyggelig.
Jeg er svært fornøyd med behandlingene jeg har fått. Utstyret er av det mest moderne man finner i Oslo tror jeg, og jeg har alltid hatt følelsen av at jeg får den riktige behandlingen. Jeg vil anbefale Mari Vileid hos GodeTenner på det varmeste. :-)

Beste tannelge gjennom mange år.

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Mari Vileid har vært min tannlege i snart 20 år. Det skulle være attest god nok. Oppdaget denne nettsiden ved en ren tilfeldighet. Føler at Mari Vileid i GODE TENNER fortjener noen GODE ORD. Alltid tilstedeværende når behovet melder seg. Konkret i sin diagnose også til alternative løsninger. Du gjør ditt eget valg. Pris, kvalitet og faglig kompentanse er hennes styrke. Strukturert. Holder timeavtaler med god margin. Jeg kan anbefale min tannlege Mari Vileid på det varmeste. Bytt bank og bytt tannlege. Du vil garantert merke forskjellen.

Bra tannlege

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Har hatt henne som tannlege noen år. Alt flott. Har heller ikke hatt noen problemer med tennene.

Veldig Fornøyd.

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

En god tannlege som legger opp til dialog om behandling etc.

Har hatt flere tilfeller hvor tannlegen velger " å vente og se" litt før behandling starter. Har spart mye på dette.

Har også opplevd situasjoner med barna som har krevd tannlege sent på dagen (etter kontortid) Svaret har hver gang vært: Bare kom, jeg blir her til dere kommer. Strålende service.