Tannlegene på Ullevaal Stadion

Tannlegene på Ullevaal Stadion holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene på Ullevaal Stadion

Skånsom behandling

Tannlege: Brit Haugen Gran Skrevet

Byttet til ny tannlege da jeg mistet bit av en fortann. Fikk rask hjelp og god service. Bestilt vanlig kontroll noen dager etter første møte. Skånsom behandling.

Manual Dexterity A+. She has an impeccable way with details and strong interpersonal skills. Overall, she is wonderful!

Tannlege: Hanne Surnflødt Gran Ohrvik Skrevet

I've had dentist anxiety ever since I had a bad 'needle' experience at a different clinic in my homeland, but After visiting Dr. Hanne, I realized that those fears are now only a thing of the past. No matter how much I write here, I am afraid I wont be able to give her all the credits/justice she deserves for the outstanding work she does. Simply amazing and very much recommended.

Supertannlege

Tannlege: Anna Carina Freng Sørensen Skrevet

Carina hjalp meg å bli kvitt tannlegeskrekken! Hyggelig, blid, omtenksom og faglig meget dyktig. Har brukt henne i 16-17 år nå.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Brit Haugen Gran Skrevet

Jeg fikk anbefalt Brit Haugen Gran av en venn for ca. 10 år siden, og siden den gang har jeg kun gått til Brit. Det er enkelt å bestille time hos henne, og jeg opplever liten ventetid når jeg møter til timen. Lokalene fremstår som rene og lyse, og personellet er hyggelige og profesjonelle. Brit har en egen evne til å skape ro og trygghet hos pasienten, og jeg opplever henne som veldig empatisk og hyggelig. Og ikke minst så er hun en svært kunnskapsrik og erfaren tannlege, som tar seg tid til å forklare alt fra kompliserte prosesser til generelle råd om tannhelse. Det jeg liker aller best med å ha henne som tannlege, er at hun følger opp tennene over tid, og at hun aldri anbefaler unødvendig behandling.

Beste tannlegen!

Tannlege: Ingrid Norun Kleiven Barkvoll Skrevet

Superflink, og har totalt kurert meg for tannlegeskrekk. Så skånsom i arbeidet sitt. Fine lokaler og super service. Synes ikke det er spesielt dyrt heller.