Tannlegene på Ullevaal Stadion

Tannlegene på Ullevaal Stadion holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene på Ullevaal Stadion

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Brit Haugen Gran Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men det gjør ikke noe hos Brit. Hun tar alt i mitt tempo, og tilpasser alt så langt det lar seg gjøre. Hun har en rolig væremåte, som bidrar til å holde meg rolig.
Jeg har anbefalt fler til henne, og alle er fornøyde.

Nylig gikk jeg til en annen tannlege pga tilbud. Der fikk jeg påvist et stort hull i visdomstann og ble anbefalt å trekke.
Jeg gikk til Brit for å planlegge hva vi skulle gjøre, men Brit fant ikke noe hull. Hun gikk GRUNDIG til verks. Fler røntgenbilder, trippelsjekket med sånn "krok" i tanna osv. Hun konsulterte sine kollegaer også. Ingen hull. Hun kunne lett sagt at "ja her er det hull" og tatt betalt for hele trekke-prosessen. Men hun var ærlig og tapte penger på det.
Jeg kommer aldri til å gå til en annen tannlege igjen.

Super tannlege

Tannlege: Anna Carina Freng Sørensen Skrevet

Carina er den beste tannlegen jeg noen gang har hatt.
Hun er rolig, tilitsfull og hun bryr seg.
Hun er også veldig opptatt at pasienten skal ha minst mulig vondt.
Anbefaller henne til alle som ønsker en ny tannlege.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Brit Haugen Gran Skrevet

For meg som har veldig tannlegeskrekk, kunne jeg ikke ha kommet til en bedre tannlege enn Brit. Så grundig og ikke minst god mennesker. På tross av min skrekk fikk jeg rask tillitt til Brit og hun gjorde mine opplevelser hos tannlegen så gode som de kunne bli. Anbefales!

Fantastisk tannlege

Tannlege: Ingrid Norun Kleiven Barkvoll Skrevet

Min tannlege Ingrid er den beste tannlegen. Hun er veldig dyktig på smertelindring og gjør en god jobb med tennene. Jeg er alltid fornøyd og er aldri redd for å gå til tannlegen mer. Og jeg har vært redd i mange år. Hun har også mye humor og er alltid i godt humør.

Beste tannlegen!!!

Tannlege: Hanne Surnflødt Gran Ohrvik Skrevet

Hanne er den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos! Hyggelig, rolig og veldig flink. Føler meg virkelig trygg hos henne ;) Anbefales på det sterkeste!