Hamar legesenter

Torggata 3 2317 Hamar

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Hamar legesenter

Vikarlege førte til bytte av fastlege

Lege: Bente Stormo Skrevet

Var kun inne hos Stormo en gang, og inntrykket mitt var positivt. Da jeg på ny trengte fastlegen for 6-ukers kontroll etter fødsel, hadde Stormo ett års permisjon og var nettopp blitt erstattet av en ung vikarlege. Dette ble en grufull opplevelse - vikaren var kunnskapsløs, hardhendt/brutal og tok ikke opp obligatoriske temaer som følger en slik kontroll etter fødsel.

Da jeg et halvt år etter trengte lege, ba jeg spesifikt om å få en annen lege enn vikaren. Da jeg møtte opp til timen var jeg satt opp hos vikaren, og fikk beskjed om at det ikke var mulig å få en annen lege enn fastlegen, selv om jeg forklarte i detalj om behandlingen jeg fikk første gang. Jeg klarte ikke gjennomføre timen, og byttet derfor fastlege. Synd, fordi jeg egentlig var fornøyd med Stormo, men jeg klarte ikke et halvt år til med risiko for å måtte møte vikaren en gang til...

Jeg har valgt å legge inn denne vurderingen på Stormo, selv om det ikke har hun som gjennomførte behandlingen. Grunnen er at hun var min fastlege, og det var hun som fikk en vikar som ikke holder mål. Jeg hadde ikke mulighet for å bli tildelt en annen lege på legekontoret, og dette refklekteres da tilbake på de og på henne.

Flott lege

Lege: Kjersti Wien Skrevet

Hun tar seg tid, sjekker det som høyst nødvendig og gjerne utenom det også. Lytter, følger opp og er til stede. En fantastisk lege som jeg ikke ville vært foruten.

Dyktig og løsningsorientert

Lege: Kjersti Wien Skrevet

Åpensinnet, løsningsorientert, handlekraftig og dyktig. Der andre leger setter på autopiloten går Kjersti inn i materien. Fremstår som grundig, vitenskapelig og moderne.

Fantastisk flink lege!!

Lege: Kjersti Wien Skrevet

Tar deg seriøst, lytter og får deg til å føle deg trygg. Henviser dit det trengs og er flink til å følge opp. Tar seg tid til å lytte og avslutter ikke timen før du føler deg ferdig. Er alltid imøtekommende og blid og veldig flink med barn. Har hatt henne som fastlege siden ordningen begynte og ville ikke byttet for alt i verden! Hender det er litt ventetid når man har time utpå dagenn, men det er av den grunn at hun tar seg tid tid alle, så det er verdt å vente litt.Har også "time samme dag" der man sender sms og får time ila dagen/dagen etter. Supert!!

Flink og hjelpsom

Lege: Klaus Bakke Skrevet

Hyggelig og dyktig, hjalp meg igjennom en vanskelig tid, hadde god greie på det han driver med. Oppfølging fungerte utmerket. En lege som lytter.
Er tilbake nå for en annen sak, og nå ble jeg sendt rett til spesialist.