Brugata 11 Tannhelse

Brugata 11 0186 Oslo
Brugata 11 Tannhelse holder til i Oslo

Siste vurderinger av Brugata 11 Tannhelse

Den absolut bästa man kan få tag på i Norge!

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Vart ska jag börja?! Första gången jag kom till Linda så hade jag inte varit hos tandläkaren på över tio år p.g.a. tandläkarskräck. Jag låg i Lindas stol, tårarna rann ner för kinderna och hela kroppen skakade av rädsla och nervositet. Den känslan förvandlades ganska snabbt till trygghet med hjälp av Lindas utstrålning av empati, medkänsla, trygghet och förståelse. Nu har jag varit hos henne i många timmar och den onda känslan jag haft försvann mer och mer för varje gång. Min ångest över att gå till tandläkaren har försvunnit helt och nu längtar jag till nästa gång jag ska få komma till Linda. Nästan så att jag hoppas på hål.

I tillägg till att hon botat skräcken så har mina tänder blivit otroligt fina och jag kan äntligen le igen utan att hålla för munnen. Ord kan inte beskriva min tacksamhet för Lindas bemötande och existens, jag rekommenderar absolut alla att besöka henne på Brugata i Oslo. Tack för att du är du! ❤️

Helt fantastisk

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda er en fabelaktig tannlege,meget dyktig og alltid blid :) veldig flink til å forklare og ta hensyn om du er engstelig.Anbefales på det varmeste!

I trygge hender hos Linda

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda Koldsland er dyktig. Både tannlegeteknisk (slik jeg som kunde opplever det), og til å behandle mennesker. Jeg føler meg trygg og ivaretatt, og hun forklarer greit hva hun har tenkt å gjøre/gjør/har gjort...i forbindelse med timen i stolen i Brugata tannhelse.

Helt unik!

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda er en tannlege som virkelig tar seg tid til å trygge de som har behov for det. Kommuniserer godt og finner frem til gode strategier for at pasienten skal føle seg godt ivaretatt. Jeg har aldri møtt en så varm og god tannlege før!

Som helsepersonell er jeg selv opptatt av hygiene, og hos Brugata tannhelse ser jeg at de er svært nøye på å ivareta god hygiene.

Den beste tannlegen

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda er en svært dyktig tannlege som yter sitt beste. Hun er alltid blid og imøtekommende. Hun forklarer godt og loser meg trygt igjennom timen i stolen...passer på at det går bra med meg og forklarer hele tiden hva hun gjør, og hun kjenner fort når det blir vondt uten at jeg trenger å si noe. Anbefaler henne på det varmeste, og jeg er så glad jeg fant henne :-)