Brugata 11 Tannhelse

Brugata 11 0186 Oslo
Brugata 11 Tannhelse holder til i Oslo

Siste vurderinger av Brugata 11 Tannhelse

Veldig dyktig tannlege med kompetanse på tannlegeskrekk

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Jeg har hatt Linda Koldsland som min tannlege i mer enn 10 år nå. Jeg hadde kraftig tannlegeskrekk første gang vi møttes. Over tid har vi sammen jobbet oss gjennom dette og nå går jeg til henne årlig, uten å være engstelig lenger. Linda husker meg og utfordringene mine fra år til år, og hun følger opp både min engstelse og tennene mine på en særdeles god og trygg måte. Linda viser stor forståelse for engstelse og tannlegeskrekk og ønsker å forstå hva som er mine utfordringer. Hun antar ingenting om hvordan jeg har det, noe som gir meg en trygghet. Hun gir meg kontroll over tempo og framdrift, noe som har vært helt essensielt for min del.

Ellers: kontoret er nyoppusset og pent, utstyret er nytt og fint, alle ansatte er veldig hyggelige, tillitsvekkende og dyktige. Jeg kan på det varmeste anbefale Linda Koldsland og hennes tannlegepraksis.

Anbefales på det varmeste!

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Inntil for 5 år siden var min tannhelse i svært dårlig forfatning grunnet sykdom, traumehistorikk og tannlegeskrekk. Jeg ble anbefalt å gå til Linda Koldsland. I løpet av et år satt jeg 50-60 timer i stolen hennes i Brugata, hvor hun klarte reparere både tenner og tannlegeskrekk. Siden har jeg gått til kontroll og rens årlig. Tennene mine holder seg sunne, til tross for tilstanden de var i da jeg først kom til henne, så hun er åpenbart veldig dyktig! Rolig, mildt og omsorgsfullt vesen, forståelsesfull og forsiktig og alltid smilende. Anbefales!

Svært dyktig - og en gave til en med tannlegeskrekk

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Lina Koldsland er en usedvanlig dyktig og kompetent tannlege som gjør et grundig og godt arbeid. Hun er også mer empatisk og forsiktig enn de aller fleste og ønsker at pasientene hennes ikke skal oppleve smerte når de er hos henne. Det gjør vi faktisk ikke heller, fordi hun er skånsom, lyttende og gir oss det vi trenger av mild bedøvelse som heller ikke er smertefull.

Om du kvier deg for å gå til tannlegen, er det Linda du skal gå til. Har du noen ekstra utfordringer med tennene dine, anbefales hun også på det varmeste.

Helt suveren tannlege - beste jeg har gått til noen gang!

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda er en helt fantastisk tannlege! Utrolig flink til å forklare hva som trengs og hva hun gjør når hun holder på, samt å gi gode råd. Hun er lett på hånden, forsiktig og dyktig så det er svært sjelden at noe gjør vondt. Hun er ekspert på å sette bedøvelse uten at sprøyten i seg selv gjør vondt. Og resultatet på arbeidet blir alltid bra! Hun er dessuten en veldig søt og hyggelig dame, som oppriktig bryr seg om pasientene sine, så det er alltid en trygg og god opplevelse å ha time hos henne. Hun anbefales på det sterkeste, og selv skal jeg aldri bytte tannlege igjen! Har også anbefalt henne videre til to stykker som begge var like fornøyd som meg.

Fornøyd med tannlegen din? Det er jeg!

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda Koldsland har vært min tannlege i over 11 år. Hun holder til sentralt på Brugata Tannhelse i Oslo. Linda er alltid opptatt av å slå av en hyggelig prat, kommuniserer godt under hele behandlingen, er faglig dyktig og er opptatt av å bruke nye metoder og hjelpemidler innenfor sitt fagfelt.

Beste anbefalinger!