Brugata 11 Tannhelse

Brugata 11 Tannhelse holder til i Oslo

Siste vurderinger av Brugata 11 Tannhelse

Min fantastiske tannlege!

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda har vært min tannlege i noen år og vi er flere i familien som går hos henne. Jeg har en tannkjøttsykdom og må passe ekstra godt på tennene mine. Fra første gang jeg var hos henne har jeg blitt tatt utrolig godt vare på:) Hun er faglig dyktig, varsom og forklarer alt som skal gjøres nøye før hun setter i gang. Dette gjør at jeg føler meg trygg og avslappet i stolen hos henne. Som en tannlege med både empati og humor vil jeg varmt anbefale Linda! Til de som gruer seg til tannlegebesøk: Linda er gull! Bare å bestille time:) Hun holder også til veldig sentralt i Brugata i Oslo.

Dyktig og sympatisk tannlege

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

En svært dyktig tannlege med stor kunnskap innen sitt fagfelt. Jeg har en tannkjøtt sykdom som må følges opp og forskjellige tiltak må vurderes. Jeg er 100% trygg på at hun tar de rette vurderingene. Har du tannlegeskrekk og behov for en forståelsesfull tannlege, bestill en time idag. Linda tar deg på alvor. Jeg har henvist både mine voksne barn og venner til henne og alle er fornøyde. Jeg gir henne mine beste anbefalinger.

Den beste tannlegen jeg har

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda fikk en stor oppgave med meg. Først ta bort en bro, deretter trekke en tann for til sist lage en ny bro.

Hun utfører oppgaven utmerket ved hele tiden holde meg oppdatert på hva hun gjør, samtidig som hun får meg til å fokusere på hva jeg kan gjøre.

Jeg hadde gruet meg til å få dette gjort - men må bare si at det var helt unødvendig under Lindas sakkyndige hender.

En fantastisk tannnlege på alle måter

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda er den beste tannlegen jeg har hatt, og jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner. Hun er åpenbart veldig profesjonell - i tillegg veldig hyggelig og flink til å informere og kommunisere både før og under behandlingen. Tusen takk!!

Topp tannlege!

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda er vennlig og varm, dessuten dyktig og ydmyk og oppdatert. Kunne ikke hatt en bedre tannlege! Anbefaler henne på det aller varmeste! Dessuten er det lett å få hastetime, og kontoret har en utmerket beliggenhet i Brugata, rett bak Gunerius, samme bygg som Cafe con Bar.
Vi er heldige som har henne!