Brugata 11 Tannhelse

Brugata 11 Tannhelse holder til i Oslo

Siste vurderinger av Brugata 11 Tannhelse

Veldig fornøyd

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Jeg blir alltid informert om hva som skal gjøres underveis, hun er grundig og dyktig. Det virker som hun er oppdatert på nye metoder og hjelpemidler. Jeg har gått hos henne i mange år og håper at hun fortsetter lenge i Brugata Tannhelse.

Den beste tannlegen jeg har hatt og fremdeles har

Min tannlege Linda Koldsland, er den beste jeg har hatt
Vært pasient hos henne i over 12 år. Hun er kyndig, informativ og behagelig å bli behandlet av. Jeg kan anbefale henne på det sterkeste. Samtid så ligger tannlegekontoret veldig sentralt i Oslo, rett ved Grønland T-banestasjon.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Anbefales på det varmeste! Både fordi hun er ekstremt dyktig og veldig, veldig hyggelig. Hun forklarer og begrunner godt alt hun gjør, noe som virker både betryggende og beroligende.

Topp service og behandling!

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda har vært min tannlege i flere år, og hun er helt topp! Hun er utrolig dyktig faglig, kommuniserer godt og forteller hva hun gjør underveis i behandlingen. Hennes undersøkelser av tenner og tannkjøtt utføres på en svært skånsom måte, og jeg er veldig trygg som pasient hos Linda. Nylig fikk jeg også en øyeblikkelig time fordi jeg hadde bitt av et skall på en tann! - det er service det! Hun anbefales på det varmeste.

Den aller beste tannlegen

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda har nå vært min tannlege i 7-8 år. Hun er den aller beste. Jeg har gitt henne flere vanskelige utfordringer, de har hun taklet på beste måte. Hun er svært grundig, oppdager alt som er som det ikke skal være. Henne kan jeg stole på. Hun kommuniserer med meg under hele behandlingen, forklarer alt hun planlegger å gjøre og alt hun gjør. Hun arbeider med stor omsorg og oppmerksomhet på meg som pasient, selv uten bedøvelse har jeg ikke opplevd smerter under behandlingen. Hun gjør også et veldig pent arbeid.
Jeg har hatt noen ekstra store problemer, bl.a. med betennelser. Linda har gode samarbeidspartnere som har hjulpet til med det, også disse er jeg svært fornøyd med.
Ikke minst er Linda alltid blid og hyggelig, jeg anbefaler henne på det varmeste.