Brugata 11 Tannhelse

Brugata 11 Tannhelse holder til i Oslo

Siste vurderinger av Brugata 11 Tannhelse

VIRKELIG DEN BESTE

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Etter behandling av tannlegeskrekk fikk jeg anbefalt Linda, og det er den beste anbefalingen jeg har fått. Nå sovner jeg i tannlegestolen. Hun er den eneste tannlegen jeg stoler på og føler meg veldig trygg hos henne. Veldig dyktig, profesjonell og hyggelig. Hun forteller underveis hva som skal gjøres og hvordan det hørtes/føles og at hun stopper med engang jeg løfter armn. Gir også en pris i forkant sånn at man ikke får sjokk. Nå går jeg på årlig kontrollsjekk og jeg har ikke noe problem med å gå til tannlegen i det hele tatt. Anbefales på det sterkeste!

Hun bytter jeg ikke

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

En GOD tannlege! Nøye, rask og dessuten en hyggelig dame! Hun er god på å vise hvor f.eks. renholdet kan bli bedre, hvilke børster som bør brukes m.m. Oppstår det problemer er hun flinkt til å foreslå gode løsninger.

Den beste tannlege jeg har hatt!

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Har hatt tannlege Linda Koldsland i ca 15 år, først i Asker og nå i Brugata. Hun er ansvarsfull, faglig dyktig og kommuniserer på en hyggelig væremåte. Den beste tannlege jeg har hatt.

En ansvarsfull, dyktig og profesjonell tannlege!

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Jeg har vært kunde hos tannlegene i Brugata 11 i et par tiår og har hatt Linda Koldsland som min tannlege i flere år. Jeg opplever at hun tar pasientens tannhelse på alvor, er ansvarsfull, faglig dyktig, kombinerer det profesjonelle med en hyggelig væremåte og er veldig dyktig i sin kommunikasjon med å gi råd, forklare hva hun gjør og hvorfor.
Jeg gir Brugata 11 Tannhelse og Linda Koldsland mine beste anbefalinger.

Fantastisk

Tannlege: Ina Myklebust Ernø Skrevet

I have had a lot of dental work in my life and Ina is by far the best dentist I have had. She explains everything about the procedures very clearly and has amazing communication skills, even in English. I trust her completely with my teeth. The clinic is very friendly and welcoming. Thank you!!