Brugata 11 Tannhelse

Brugata 11 Tannhelse holder til i Oslo

Siste vurderinger av Brugata 11 Tannhelse

Den beste tannlegen

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Anbefaler tannlege Linda Koldsland og Brugata 11 tannhelse på det sterkeste! Her er du virkelig i trygge hender.
Hun er faglig dyktig, hensynsfull og utrolig hyggelig.

Min beste opplevelse

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda Koldsland er faktisk den beste tannlegen jeg har vært hos. Aldri følt meg bedre og i tryggere hender.

Linda er både faglig dyktig og hyggelig

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Har hatt Linda Koldsland som tannlege i flere år nå. Hun er grundig, faglig dyktig, omtenksom, rolig og hyggelig som person. Håper å beholde Linda som tannlege så lenge jeg kan!
Linda kan anbefales på det varmeste!

De varmeste anbefalinger

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Linda Koldsland. Linda er grundig og svært dyktig. Hun har en behagelig fremtoning og holder god kommunikasjon gjennom hele besøket.

Dessuten er helhetsopplevelsen av besøket på klinikken et pluss. Upåklagelig service, alltid punktlig og trivelig. Linda og teamet gir god oppfølging i etterkant av besøket når det er nødvendig.
Tenk det, at det kan være HYGGELIG å dra til tannlegen!

Jeg har lenge anbefalt Linda til mine bekjente, og nå gir jeg mine varmeste anbefalinger også her.

Dyktig og effektiv

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Jeg har gått til Linda siden hun begynte hos Brugata 11 Tannhelse og kunne ikke tenke meg å bytte til en annen tannlege. Hun er blid, dyktig og effektiv. Kan anbefales på det varmeste!