Bjerke Tannmedisin

Bjerke Tannmedisin holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bjerke Tannmedisin

Ny favoritt!

Tannlege: Stig Heistein Skrevet

Jeg gruet meg så fælt, men ble så overrasket over denne mannen. Tannlegeskrekken min forsvant på 1 minutt. Han er rolig, behagelig og ikke minst forsiktig mens han holder på. Beste tannlegen jeg har vært borti!

Beste tannlegen

Tannlege: Christian Nyhus Skrevet

Christian er utrolig behagelig tannlege. Tar seg tid, forklarer og gjør jobben smertefritt. ( vel nesten ) Ine er ei super tannpleier.
Kan absoultt anbefale Christian og Ine

En sympatisk og utrolig flink fyr

Tannlege: Stig Heistein Skrevet

Denne tannlegen trenger ingen å være bekymret over å få rotfyllt tannebissene sine av. Det er vondere å gå til frisøren.... Han er flink og kjempehyggelig

Min beste tannlege

Tannlege: Roy Stefan Samuelsson Skrevet

Gir forslag til løsninger, dyktig og flink, høy kompetanse, erfarings basert kunnskap, dyktig teknisk utførelse.

Topp tannlege

Tannlege: Christian Nyhus Skrevet

Hyggelig, forklarer hva som gjøres, har stor ro, tar veldig bra hensyn slik at tannlegeskrekken nesten er borte. Inngir stor tillit og gjør kun det som er nødvendig: Ikke noe press på å gjøre det som kan vente eller som kan overvåkes. Derfor blir heller ikke regningen så stor. Uendelig mye bedre enn de tannleger jeg har hatt før. Og dessuten er det hyggelig og effektivt legekontor, og aldri ventetid.