Bjerke Tannmedisin

Bjerke Tannmedisin holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bjerke Tannmedisin

Perfekt

Tannlege: Andreas Aspenes Janson Skrevet

Han er veldig flink, både service innstilt og god med tenner. Han er avslappende og får deg til å føle at det er ingen sak å gå til tannlegen. Hører på dine ønsker og er forsiktig. Veldig glad jeg har han som min faste tannlege!

Utrolig dyktig!

Tannlege: Christian Nyhus Skrevet

Alle i min nærmeste familie går til Christian og er veldig fornøyde. Både jeg og andre i familien har slitt med tannlege-skrekk, dette er noe som blir borte når du er her. Jeg dro flere ganger hit for å få utført mindre inngrep i stedet for skoletannlegen når jeg var i tenårene, siden de er så profesjonelle her - både rent klinisk, men også på det psykiske planet. Må bare skryte både Christian og tannlege-assistenten opp i skyene, de har en veldig fin og artig tone seg imellom og ovenfor pasienten, noe som gjør at du slapper av i stolen. De bryr seg og husker deg, uansett om det er flere år siden sist besøk. Og ikke minst, veldig dyktig i jobben og tillpasser etter pasienten!

Flink, rolig og informativ

Tannlege: Andreas Aspenes Janson Skrevet

Er veldig fornøyd med dette tannlegekontoret. Jeg fikk informasjon underveis, tips og råd.
Tannlegen spurte også først om jeg har tannlegeskrekk, tok hensyn og gav små munnskyll-pauser mens han pusset.

rolig og forståelsesfull

Tannlege: Johan Caspar Wohlfahrt Skrevet

Min tannlegeskrekk forsvant etter noen besøk her. Profesjonell og lyttende.

Den beste tannlegen du får tak i

Tannlege: Stig Heistein Skrevet

Stig Heistein er en utrolig dyktig tannlege. Over de fire siste årene har han imponert mer og mer. Både når det gjelder visdomstenner, biteskinne og infeksjoner har jeg mottatt den ypperste hjelp.
Han kan faget sitt godt og er i tillegg et behagelig vesen. Han får besøket hos tannlegen til å bli meget hyggelig. Han tar seg god tid, er alltid rolig og vennlig, samt skånsom. Hans assistent og resepsjonist fortjener også skryt. De er imøtekommende, hjelpsomme og snille. Du vil bli godt tatt vare på hos Bjerke Tannmedisin!