Rådhustannlegene

Rådhustannlegene holder til i Oslo

Siste vurderinger av Rådhustannlegene

Meget bra

Tannlege: Marius Gihle Skrevet

Vennlig, han tar seg god tid og forklarer alt han gjør grundig. Hyggelig kontor. Anbefales på det sterkeste!

Anbefales, spesielt til deg med tannlegeskrekk

Tannlege: Marius Gihle Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt. Jeg har tannlegeskrekk og sprøyteskrekk, og tannlegebesøk har blitt mye lettere nå som jeg fant denne tannlegen.

Forklarer alt som skjer, tar seg ekstra tid om man trenger en pause, forståelsesfull og snill.

Kvaliteten på arbeidet syns jeg er veldig bra.

Han er også veldig mye flinkere til å sette bedøvelsen enn andre jeg har vært hos. Han bruker god tid sånn at selve sprøyten blir mye mindre vond. Andre tannleger jeg har vært hos har bare kjørt nålen helt inn med en gang, noe som for min del er veldig vondt.

Prisen syns jeg er bra.

Svært bra opplevelse hver gang

Bakgrunn:
Har brukt Marius Gihle siden han tok over praksisen på Fritjof Nansens plass. Jeg har gjennom årene hatt "ganske mange arbeider" i munnen, gjennomført av flere ulike tannleger, der enkelte gav meg i ungdomstiden skrekk for tannleger.

Marius er den første tannlegen jeg har gått til som går meg ro og trygghet på at besøket blir bra, uansett om det er en rutinemessig sjekk eller om jeg er innom av mer akutt karakter. Han forklarer på en god måte hva han skal gjøre, viser instrumentene han benytter, og tar hensyn til sine pasienter. I tillegg har han et rolig og vinnende vesen - som gjør at en føler trygghet straks en setter seg i hans tannlegestol.

Marius er nok ikke den rimeligste tannlegen du finner i byen, men du betaler for kvalitet, trygghet og sentrumsnær beliggenhet. Marius Gihle får mine varmeste anbefalinger.

Superflink tannlege!

Tannlege: Ellen Sofie Müller Skrevet

Jeg har gått til Ellen Sofie i mange år, og er veldig fornøyd! hun gir gode råd og tips, hun er empatisk og tålmodig og faglig velsig flink. Litt stive priser..

Hyggelig og flink tannlege

Tannlege: Marius Gihle Skrevet

Er rolig, tar seg god tid til undersøkelse/behandling og forklarer underveis hva han skal gjøre. Men ble litt skuffet da han ikke kunne svare på et spørsmål jeg hadde ang slitasje på tennene fordi han ikke visste hva det kunne være, noe jeg syntes var rart. Han var også litt ukonsekvent ifh til om jeg trengte bedøvelse eller ikke da jeg skulle borre.